powerfulglenn Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Det høres bra ut BRIO Nei, folk må la vær og klø i den høyrefoten den dagen Men til dere som er ganske int i og bli med, kan dere skrive hvor dere bor ? Men ser at noen har fylt ut bosted så da går det greit Men dere som ikke har liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Bor i Bergen, men har svigerfamilie i Østfold så jeg er ikke redd for å måtte kjøre litt for et treff så lenge jeg ikke må kjøre Toyota e.l Vet at det er flere bilklubber som har treff på Gol. Sånn passe langt fra sør, øst og vest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Bor i Bergen, men har svigerfamilie i Østfold så jeg er ikke redd for å måtte kjøre litt for et treff så lenge jeg ikke må kjøre Toyota e.l Vet at det er flere bilklubber som har treff på Gol. Sånn passe langt fra sør, øst og vest. Ja, kan godt kjøre langt eg og men på Gol er ikke dumt, finne en grei plass der kanskje? men må være noe bra vær for at det ska være digg powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Gol blir for langt for min del iallfall, men vi får se hva Powerfuglen kommer fram til når han har lokalisert hvor de fleste holder til. Slik det ser ut så bør treffet bli i området rundt Østlandet powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Ja må vell ture over fjellet og ned på andre siden eg då men det går helt fint bare greit med en langtur i ny og ne Bare å mekke til noe på østlandet da sikkert nesten alle er derfra omtrent powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 skal sjekke ut litt Takk for tips folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 er det noe mer info her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Ja det begynner jo å bli treff sesong nå, noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Får ikke blitt på dette møte lenger jeg nu, solgt E39n og gått over til E92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Glenn prøver å selge bilen sin nå, han sliter økonomisk med lappen + bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå