Clevion Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Heisann. Kjøpte meg en 2009 modell E60 her for et par uker siden og den har en utrolig god lukt i bilen, og får og vedvare den gode lukta så spurte jeg selger om hva han brukte, og han svarte at han hadde brukt Meguiars Preparater på seter og gulv, men jeg finner ingenting som har med Meguiars og Preparater? Var på BilXtra idag og kjøpte en Meguiars Quick Interior Detailer som visstnok skulle ha en god duft, men denne var ikke i nærheten av lik som lukta i bilen. Prøvde i E39en, og den var veldig sterk i lukt. Noen som vet hva det kan være? Om Meguiars har noen sånne friske lukt-sprayer eller noe som jeg ikke finner eller et annet merke som har noe med Preparater i artikkel/produkt navn? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Jeg har ganske bra lukt i min bil og forrige eier har ikke gjort noe spesielt eller noen dufte greier. Men jeg pleier å smøre inn alt av skinn og da pleier det å lukte litt godt av den smurningen jeg bruker. http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g7214-gold-class-rich-leather-cleanerconditioner/ er den jeg bruker og har brukt på min e39 i 5 år og nå på e61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Når jeg kjøpte min bil lukta det veldig godt i den og.. Skikkelig digg rett og slett. Men det tok meg 2 uker før jeg oppdaga at det satt en liten vanilje frisklufts greie i ene ventilasjons utblåsningen Har prøvd å finne tilsvarende , men finner ikke samme, og alle andre jeg finner lukter så jævlig sterkt (sterkt = dårlig). Den som fulgte bilen var perfekt, for du la egentlig ikke merke til at det luktet noe, men du merket at det var digg å puste i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 Hvor får jeg kjøpt den Gold Class greia? Hva lukter den? Har noe Chemical Guys Mango Scent i garasjen, men den skal kun sprayes på gulvmatter, så regner med at det funker dårlig og spraye detta på seter? Skulle gjerne visst hva det er han har brukt, spurte om han kunne sende noe bilde, men etter det har jeg ikke hørt noe, det lukter ikke så veldig når man sitter i bilen, men det er friskt og godt å puste, og man lukter det godt i det man lukker opp døren og setter seg inn. Den er helt fantastisk den lukta, og vil fortsette å ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Skriv gjerne om du finner ut av det! Virket intressant siden den er så "fantastisk"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Meca har stort sett alt av Meguiars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Kanskje det er noe fra proffserien til mequiars? Det selges ikke på BilExtra osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Kan bekrefte at den mango lukten fra Chemical Guys er god, men varigheten er veldig kort. Varte i ca 1 uke før jeg måtte spraye på nytt i bilen min. her må jeg følge med Er på utkikk etter noe som varer i en stund og som lukter deilig men ikke for sterkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Chemical guys stripper scent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Dynka kupefilteret mitt med parfyme jeg as...så nå lukter det Armani i den Julian Sommer og Rune Teien reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Har da fått bilde av bilpleie hylla til selgern, og der inneholdt det Meguiars sin Gold Class Rich Leather Cleaner, så regner med at det er den som setter lukta Skal gå til innkjøp av akkurat det han hadde, utenom felgrensen. Bilde kommer under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Både tech protect og gold class leather lukter godt. De andre vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Både tech protect og gold class leather lukter godt. De andre vet jeg ikke. Noen formening om hvor jeg får tak i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Jeg har tidligere nevnt, litt lenger opp i tråden, at stort sett alt av Meguiars, kjøpes fra Meca, i Norge ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Vet at armour all protectant tingen lukter DIGG, men er kortvarig Dynka kupefilteret mitt med parfyme jeg as...så nå lukter det Armani i den haha genialt! Vurderer å gjøre det. Blir Armani Code da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå