sveigis Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Ganske enkelt perfekt. Det er sånne tråder jeg liker,der folk finner biler som andre anses som vrak.Fikser det opp og blir strøkent. Må få se denne live engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Sånn! Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 4 rustne dører gis bort, har alle ruter og det meste av innmat. (tidlig type med speil i dørplata) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 var du en tur i kristiansand i går? tror jeg møtte denna på sødal viss jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Nå ble den veldig fin må jeg si, en sann fryd for øyet å se en så pen E12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Fy fader så bra jobba! Utrolig fin gammel bmw du har redda All ære til deg. Hvordan er den innvending? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Kan bare slenge meg på her med gratulasjoner, det er virkelig herlig å se at gamle 'skogsvrak' virkelig kommer til sin rett igjen. Regner med å se deg på høst treffet på Notodden i oktober ?!? Supertherlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Gratulerer så masse, og masse cred for en utrolig redningsaksjon!! Fint å se at Zenderleppa kom til nytte, ser svært bra ut! 528iE12 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Takker for gode tilbakemeldinger:) Har vært på tur på fjellet med go'bilen idag:) På Bortelid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå