Gå til innhold

M3 e36 helfolieres hvit fra blått + BTCC Warsteiner klistremerker


alner
 Share

Anbefalte innlegg

Det der ble veldig tøft.

Men kan jeg få spørre hvorfor du godtok en skjøt midt på stolpen bak. Det hadde kostet dem et par min ekstra å legge den helt fram til panseret, og du hadde sluppet en iriterende sjøt som samler drit og ser teit ut.

Greit nok at du gjerne ikke ser den nå med dekaler på, men tar du de av blir det litt teit. Men stilig ble det. :D

 

Ville nå bare spørre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble veldig tøft.

Men kan jeg få spørre hvorfor du godtok en skjøt midt på stolpen bak. Det hadde kostet dem et par min ekstra å legge den helt fram til panseret, og du hadde sluppet en iriterende sjøt som samler drit og ser teit ut.

Greit nok at du gjerne ikke ser den nå med dekaler på, men tar du de av blir det litt teit. Men stilig ble det. :D

 

Ville nå bare spørre. :)

Det lurte jeg og på.. På min E39 er hele bakskjermen og opp på C-stolpen og fram i ett stykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble veldig tøft.

Men kan jeg få spørre hvorfor du godtok en skjøt midt på stolpen bak. Det hadde kostet dem et par min ekstra å legge den helt fram til panseret, og du hadde sluppet en iriterende sjøt som samler drit og ser teit ut.

Greit nok at du gjerne ikke ser den nå med dekaler på, men tar du de av blir det litt teit. Men stilig ble det. :D

Ville nå bare spørre. :)

Det der ble veldig tøft.Men kan jeg få spørre hvorfor du godtok en skjøt midt på stolpen bak. Det hadde kostet dem et par min ekstra å legge den helt fram til panseret, og du hadde sluppet en iriterende sjøt som samler drit og ser teit ut.Greit nok at du gjerne ikke ser den nå med dekaler på, men tar du de av blir det litt teit. Men stilig ble det. :D Ville nå bare spørre. :)

Joda det skal jeg si. Fikk det veldig billigt pga det var læring som skulle gjøre mesteparten...., og da godtar jeg mer siden det nesten var gratisHar tatt av en del av merkene, hele flagget blant annet. Ble litt for mye..

post-38507-0-10666700-1386011289_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...