bea_the Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Hei! Min aller første tråd her inne på bimmers... Litt skummelt Har handlet min aller første BMW, en Sidney Blue Metallic 118d 2004 mod. Av utstyr kan det blant annet nevnes skinninteriør, parkeringssensor foran og bak, xenon, HIFI-system, regnsensor ++. Legger ut litt bilder fra salgsannonsen.. Som sagt min første post, så håper jeg har lagt inn bildene riktig nå da. Har planlagt å få inn led-interiørlys og led-skiltlys + en penere antenne. Ellers har jeg GS "rett rundt svingen", men føler jeg må få litt mer oversikt sånn at de ikke bare rynker på nesa når det kommer inn ei blond jente inn dit og ikke vet helt hva hun vil ha. Finnes det noen flinke karer her inne som kan komme med noen forslag om hvordan jeg kan få bilen litt røffere? Hjelp meg da, jeg er lærevillig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Det er en god del ting du kan gjøre, men det som kanskje kommer i første rekke hos folk flest er senk og felger. Videre kommer det litt an på hvor mye du ønsker å bruke, og hvilket utseendet du ønsker på bilen, men min stemme går til aerodynamic-spoileren, og gjerne en ny frontfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Velkommen inn i blå E87 familien, og gratulerer med din første BMW! Bilen ser ut til å være bra utstyrt med skinninteriør og greier Jeg har M-tech fangere på min og synes selv det kler bilen, så du kan jo ta en titt på det Ellers kan sorte grillnyrer, solfilm og gromme felger hjelpe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea_the Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Tusen takk, veldig fornøyd så langt vertfall! Nå er snøen kommet, og har allerede vært ute å testet bilen litt på vinterføre både med og uten DTC. Morsom bil!! Etter å ha kjørt framhjulsstrekker i lange tider var dette morsooooomt! Har tenkt litt på senk - hvilket merke og hvor mye er det best å senke? Ser noen bruker 20/30 mm (eller 30/20?). Sommerfelgene syns jeg er pene nok - enn så lenge. Har sorte nyrer i handlekurven hos koed.no - er det en side dere vil anbefale? M-Tech fangere sent meget pent ut, men jeg har da parkeringssensor både foran og bak, vil dette være noe problem? :/ Vil gjerne beholde de (er jo jente , haha). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Personlig synes jeg 30/20 blir for lite, så jeg gikk for 50/30, men det er jo en smakssak. Koed.no fungerer fint, men jeg vil anbefale å kjøpe originale blanksorte nyrer, og ikke matte som det ofte er (Koed har dette også). Om du kjøper fangere med hull for PDC-sensorer er det ingen problem nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Koed kan jeg varmt anbefale. Handler det meste hos de. Går i snapchat ser jeg Moro d Fikk prøvd min 1-serie på vinterføre for første gang uka her, og er imponert så langt jeg og Blanksorte nyrer står på min ønskeliste og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Jeg har bestillt Bilstein 30-20 senk nå.. Skal få lagt ut bilde så kjapt jeg får montert det.. Hadde 30-20 på den forrige bilen min også, og det syns jeg var helt greit.. Er jo enig med AWT at det kanskje kan værr litt lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea_the Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Spørst om jeg vil gå for 30/20. Blir 50/30 veldig lavt? Er litt skeptisk på det.. Spørs om jeg må ta meg en tur på GS og høre hva de har å si. Har nå fått montert en kortere antenne, en som vi hadde liggende her. Ble ikke helt fornøyd, skal prøve å få lagt ut bilde. Så planen fremover blir: - Montere LED-interiørlys og skiltlys - Enda kortere antenne? - Muligens senk - Lakke framfanger (evt. kjøpe M-tech?) - Lakke høyre speil pga ripe av forrige eier - Vaske og ordne slitne vinterfelger - Sorte nyrer - Nye bremseskiver og bremseklosser fremme til ny EU Noen som forresten har erfaring med av restvarmen i bilen er kald? Kjørte en time til ferga i går, satte på restvarmen på ferga og det kom bare kald luft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea_the Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Nye antenna: Og en forklaring på hvorfor jeg må lakke opp framfanger: Skjønner ikke helt hvorfor bildene snudde seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 50/30 blir ikke så lavt, tar ikke nedi på ferjer engang. Ligger bilder i linken i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea_the Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Så veldig bra ut det, awt! awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Ett rimelig alternativ til å gjøre noe med fronten, er denne spoileren som er org. BMW performance i ekte carbon. Den har en latterlig pris på Schmiedmann, for den koster over 7000,- ordinært. Den er også enkel å montere. Se bilder i tråden min. http://www.schmiedmann.no/no/bmw-e87/1935880-nytt?produkt=51-11-0-413-930 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Skal du gjøre noe som er sinnsykt tøft, da kjøper du denne. 1M style front til std. biler. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/123/2376348 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Tips til senk. GS kjører 50% rabatt på bilstein. Her får du kvalitets fjærer og dempere til en latterlig pris. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/590/971609 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Flott liten tass det der Nydelig farge. Blir også veldig bra med planene. For øvrig enig med det awt nevner over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå