Mexos Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Nydelig E36 Er sjelden å finne i slik tilstand for tiden. Alpine funker fjell i E36. Jeg har en i min og det passer godt i dashbordet med orange belysning på. Lyden er også av skikkelig vare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 takk. Hvis jeg skal bytte spiller tror jeg at det blir en Alpine spille med orange belysning. De originale syns jeg er for dyre og de spiller jo dessverre elendig, men de ser jo klart best ut.. Kjøper jo bare en spiller som er brukt og i bra stand. Fant min til z3m coupen til 1000 her i Norge. Business Cd43 heter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Gratulerer! Den så farlig velholdt ut! Nå er det tre M3 e36 sedaner innenfor 50 meter på jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Grattis med flott bil. Har aldri likt sedan, men så veldig velholdt og pen ut denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Skal du selge allrede? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45747197 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå