KriZ87 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 8 år har gått siden jeg var 18år og sist eide en BMW, nemlig en BMW Z3. Har alltid kalt meg selv en BMW-entusiast, men om man ser på bilhistorikken min så kan man sette spørsmålstegn om hvor dypt entusiasmen har gått. Jeg nevner 5 TTer, 2 A5, 1 Range Rover Sport, 1 Jaguar XK samt en Porsche 997. Har såvidt vært innom en 530D Gran Turismo også, men eide ikke denne lenger enn et par måneder. Bilde av første bilen. Har hatt mange spennende doninger i ettertid, men denne er nok den som har gitt meg mest glede. Men, den 21.11.2013 har jeg nok engang blitt BMW eier. Plukket bilen opp i går og er så langt meget fornøyd med kjøpet. Har ingen bilder av bilen foreløpig, men her er et lite hint: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 E6x med 2TB ihvertfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 E6x med 2TB ihvertfall? Nope, ingen av delene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Er vel en e89 dette? Gratulerer med ny bil, noe mer specs på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Er vel en e89 dette? Gratulerer med ny bil, noe mer specs på den? Feil igjen gitt . Her er komplett utstyrsliste: S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S704A M Sports suspension S851A Language version German S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S2TCA Sport transmission w/ dual-plate clutch S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access P337A M Sports package S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S464A Ski bag S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7HEA Connectivity Pack P7R7A Innovation package P7RSA Package Comfort S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S7XAA M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc. L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP SXE8A Indi. Int. piano lacquer, black, tarsia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 E92 335i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Jeg sier også E92 335i med DKG kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Helt rett Otis og StigJ. Tok et par bilder i dag da jeg var å sjekket ut forholdene i lysløypa. Her et bilde av interiøret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 det var moro!! Jeg var med i budrunde på den bilen for noen uker siden. Var det du som vant auksjonen eller kjøpt av noen andre? PS den beste modifikasjonen du kan gjøre er å sette på bmw performance eksos. Jeg har hatt 2 stykk 335 med dct kasse. Første hadde jeg performance eksos på, andre kjøpte jeg akrapovic eksos til. Men byttet til performance igjen. 335 med performance bakre potte har en råer lyd en m3 med titan akrapovic anlegg hele veien. Titan anlegget er vesentlig bedre, men er du ute etter lyd så er det bare en ting å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 det var moro!! Jeg var med i budrunde på den bilen for noen uker siden. Var det du som vant auksjonen eller kjøpt av noen andre? PS den beste modifikasjonen du kan gjøre er å sette på bmw performance eksos. Jeg har hatt 2 stykk 335 med dct kasse. Første hadde jeg performance eksos på, andre kjøpte jeg akrapovic eksos til. Men byttet til performance igjen. 335 med performance bakre potte har en råer lyd en m3 med titan akrapovic anlegg hele veien. Titan anlegget er vesentlig bedre, men er du ute etter lyd så er det bare en ting å gjøre. Du gjorde det ja, moro. Jeg var ikke en av de som bydde, men kjøpte den av firmaet som fikk den. De måtte dog betale en del mer enn hva auksjonen endte på da minstepris ikke ble oppnådd. Har du solgt din 335? Ja, har allerede tittet litt på performance eksosen. Har du tips til steder å shoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Du gjorde det ja, moro. Jeg var ikke en av de som bydde, men kjøpte den av firmaet som fikk den. De måtte dog betale en del mer enn hva auksjonen endte på da minstepris ikke ble oppnådd. Har du solgt din 335? Ja, har allerede tittet litt på performance eksosen. Har du tips til steder å shoppe? Ja solgte den for ett halvt år siden. Hadde hørt med gs osv. Eventuelt så kunne du kjøpt den gamle bakre potta jeg har liggende for en slikk og ingen ting og fått fjernet innmaten i den... Jeg hadde rkitgnok n55 motoren, men kan ikke tenke meg at det har noe å si. fornøyd med bilen forresten? hvem kjøpte du den av? sendt pm også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 En original potte tenker du på? Veldig fornøyd. Føles like rask som Porschen men er samtidig brukenes og komfortabel. Perfekt kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 har du noen spennende planer fremover? KriZ87 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Nja, vurderer litt forskjellig. Bl.a. Lux AE, M3 girhendler, eksos, M3 leppe på bakluke og selvfølgelig Ess tuning (400hk,550nm). Men når det er sagt så er det vanskelig nok å få de 306hk som sitter originalt ned i bakken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Gratulerer med ny bil. Du vil få noen flotte turer med denne fram over . Misunner litt navi proff med internett......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå