Gå til innhold

Designer
 Share

Anbefalte innlegg

Det gjør det ja :) Da skal jeg holde utkikk :)

Det vet jeg ikke enda :P Har du noen anbefallinger? Tenkte å gå for noe i LED tråden, når jeg skal til innkjøp. 

Bmw scannern er en av de billigere på Ebay :P Blir i hvertfall M-fangere så for vi se om vi tar en skrell innvendig å :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp mtech AE led :) trur de fleste bruker de! de koster litt men de er vel de med best kvalitet! :D

bmw scanner ja :P noe sånt her? http://www.gadgetsshop.no/produkt/bilutstyr/bildiagnose/icarsoft-i910-bmw-diagnose-scanner

og når du har bestilt kan du ikke si ifra hvordan den var osv :D så kanskje jeg også bestiller ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei GS selger ikke disse, da har de begynt med dette nylig :P

du må nok kjøpe på Ebay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kan noen fortelle meg hvorfor blinklys pæreholder og pære ikke er likt på begge sider?

Begge lampene er kjøpt brukt og selgere har sagt de er facelift lamper. Så da skulle vel disse være like?

post-75771-0-63601200-1398351242_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Ja da skjønner jeg. Men har et problem. Skal til å programmere US blinklys og nå er fargen på pærene forskjellige siden den ene er vanlig oransj blinklyspære og den lille fant jeg ikke på biltema. Så den er lakka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg fått programmert litt med min nye BMW Scanner 1.4.0.

Veldig lettvint å bruke, problemet er å få installert den på nyere windows enn XP.

Men etter litt googling så fant jeg driveren som gjorde susen og da gikk det som bara det. Lett å forstå og bruke.

Så da ble det USblinkers og blinking når jeg låser og låser opp. :D

Men nå ser det jo litt rart ut med at den ene blinklys pæra er oransj og fin mens den andre er ja, gul nesten hvit -.-

Åssen jeg skal løse det, vet jeg ikke. Finne like fargede pærer på de to der....kom gjerne med forslag på løsning.

Nå er det bare å bestille hvite AE pærer så blir det bra :D

post-75771-0-77172600-1398376132_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...