Tzunami Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Folier i blank svart, det jeg gjorde, så blir det enda penere! nesten gått litt lei den fargen nå, blitt endel biler i denne fargen det siste året, iallefall i Oslo... er jo en grunn til det, for er en vanvittig tøff farge! Og kler e39 drit bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Folier i blank svart, det jeg gjorde, så blir det enda penere! nesten gått litt lei den fargen nå, blitt endel biler i denne fargen det siste året, iallefall i Oslo... er jo en grunn til det, for er en vanvittig tøff farge! Og kler e39 drit bra! Åja, jaja nå har jeg nå kjøpt matt så får vi prøve det først Åja, sett et par stk jeg på Scandiano og noen på bimmers. Har ikke sett noen med fargen oppi her enda så Uber kul farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Om du ser en kh-regga touring, så er det gamlebilen min ulempen med den var at den er vinrød i dørkarmer osv:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Skal holde utkikk, tror jeg våkner når jeg ser en bil med samma farge Vinrød ja, er mest fan mørkt interiør selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Faen, til og med samme felga (og samme farge) som jeg skal ha på touringen! Jeg har forresten Tzunami sin gamle Ser ut som jeg får holde meg unna Nesbyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Faen, til og med samme felga (og samme farge) som jeg skal ha på touringen! Jeg har forresten Tzunami sin gamle Ser ut som jeg får holde meg unna Nesbyen Hehe, vi har vel begge god smak da Har funnet ut det, fin den Du er nå hjertelig velkommen til å ta turen over fjellet, kunne jo tatt en photoshoot vettu RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Skal si denne bilen har gått igjennom en stor forandring... Ser meget bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Fy faen det ble bra! Å ja få på shadowline så blir det perfekt! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Hehe, vi har vel begge god smak da Har funnet ut det, fin den Du er nå hjertelig velkommen til å ta turen over fjellet, kunne jo tatt en photoshoot vettu Skal kanskje være trekkbil for en kompis til Gatebil på Våler. Kanskje vi sees da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Hvor lenge holder folien seg fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Detta ble pent! Shadowline lister og nyrer så blir den perfekt! Skulle nesten tatt en liten photoshoot når jeg får ordna i stand min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Skal si denne bilen har gått igjennom en stor forandring... Ser meget bra ut:) Takk takk Fy faen det ble bra! Å ja få på shadowline så blir det perfekt! Sent from my iPhone using Tapatalk Hehe, får se om jeg får gjort noe i helga Strøkent! Hvor lenge holder folien seg fin? Nei, vet ikke helt. Tenkte å polere den med Swisswax snart Detta ble pent! Shadowline lister og nyrer så blir den perfekt! Skulle nesten tatt en liten photoshoot når jeg får ordna i stand min og Blir bra da Photoshoots er alltid bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Det er Nice! Ja vedlikehold hvordan fungerer det med folie egebtlig? Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Det er Nice! Ja vedlikehold hvordan fungerer det med folie egebtlig? Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Fant denne på detailersclub. http://www.detailersclub.no/forum/topic/14083-mini-cooper-s-swissvax-opaque-edition-by-tcs/ Tenkte å følge den med noen av produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå