Freakshow Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Leste gjennom den! så rimelig bra ut! mindre jobb en med lakk trur jeg Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Leste gjennom den! så rimelig bra ut! mindre jobb en med lakk trur jeg Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Ja skal man få det hundre der, så må man jo kanskje gå flere runder++ Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2014 Ja da har jeg feiret 17.mai i Telemark, med å stå opp i 12 tia. Reiste så in to town for å være med på festlighetene som var der en liten stund. Før jeg dro hjem igjen for å skifte og foliere litt igjen. Denne gang tok jeg interiørlistene i samme farge som bilen. Også fikk hun seg en dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Ble litt ført med listene inni bilen! men må få bytta den gir kula Happy 17 mai Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2014 Ja den Girkula er uber stygg, men digg. Så må få meg ny org i annen farge God 17. mai ja Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Ble tøft for min del ble det nok kansje litt mye med interiørlistene, menmen smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Ja har litt den tanken selv, at det er litt mye men... Tenker kanskje å foliere de i hvitt etterhvert Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Ble jævlig knall med den fargen på bilen, ser ut som det er bra arbeid? Men ble skikkelig jalla med den bå folien på listene inni bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Takk takk, ja er kun moen få skøyter så ja det ble litt mye. Prøve hvitt snart Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Skjæra det der vart pent kommer over Åsen en dag så du får foliere interiør listene å taket mitt jeg da hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Skjæra det der vart pent kommer over Åsen en dag så du får foliere interiør listene å taket mitt jeg da hehe.. Hehe, hvis du tør det så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Ja hvis du vil gjøre det mot betaling Ser da bra ut på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Ja nå har nå jeg bare tatt interiør listene mine og halve taket så Kunne ikke tatt mye for jobben i hvertfall, ikke nok erfaring til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Dudududududu! Denne skulle du lagt på krom listene ute å på dør "platene" http://m.ebay.com/itm/110933606397?nav=SEARCH Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå