TRF Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Trenger IKKE nøyaktig avlesning. Du ser tydelig hvilke som er defekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Hvor mye er for mye egentlig? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Ei defekt dyser gir normalt 3-4 ganger mengden som ei som er ok gir. Men allerede ved dobbel mengde er det grunn til å kunne konkludere med defekt om du også sliter med railtrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Aha, takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Her har dere målingen min! hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Oj, hvor lenge gikk motoren? Jeg ville sagt at de to til venstre lekker ganske mye.. helt til høyre så jo kjempe bra ut.. Men tid er vel kanskje uvesentlig, man ser jo tydelig at der er noen som lekker en god del mer en de andre.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 hm.. mellom 10-20sek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 hm.. mellom 10-20sek Da tror jeg de 2 til venstre er gåen, vis de lekker så mye i løpet av 10-20 sek altså.. Den helt til høyre ser ut til og være normal.. Hva tror du TRF? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 støttes forutsatt at det er gjort riktig osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Hva kan gjøres feil her da?Tror jeg skal teste mine dyser også, bare for og ha sjekket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 hva kan jeg gjøre galt?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 opp!! skal jeg bare kjøpe 2 nye dyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 opp??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå