Gå til innhold

Avin AA-B5X5 7'" mediaspiller for E46, E39, X5 m/fler

Anbefalte innlegg

Spilleren fungerer bra den :) Om den er verdt pengene? vel det kommer an på hva du legger i det, for meg var den det, alt har fungert supert for meg, Navi, musikkavspilling, Radio and so on, alt virker supert.

Har desverre fått lit problemer med Dab, det fungerte kun den første gangen jeg testet, etter dette har det ikke fungert noe mer, lurer på om det kan være noe med Android versjonen, ser at det kommer en Avin2 nå med nyere Android, kansjke det kommer til 1ste gen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv kjøpt og brukt avin til e39 i flere mnd nå og alt funker fint ,med et untak - jeg får fan ikke til sygic navigasjon.den instalerer,men når jeg skal starte opp går den bare tilbake til hovedmenyen. "3 part install allowed" . hehe

uten om det så kan jeg å si at jeg ahr lasta ned en hel haug med musikk videoer fra youtube.ca 700+ stk mpg4 (savner shuffle på video avspilling) og en hel haug med mp3 filer  og det tar ikke mange sekundene før den har loada alt og spiller av det jeg vil-. bra sensitiv touch screen.multifunksjon på ratt funker. dimming av skjerm helt til svart .  blutut musikk og handsfree funker. selvom noen folk sier det høres ut som jeg er under vann når jeg snakker via blutut. haha   

selv om alt funker bra+- så kunne det godt ha vert nyere android og litt mer Mhz og ram og muligens parrot . ønsker meg også m5 ..

angrer ikke på kjøpet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

nei ikke no kjøre computer på denne. men du har vel det du trenger i displayet i dashbordet? 

har du obd plugg for diagnose , kan du kjøre en app som gir deg live data i displayet.. jeg har bare 20pin under panseret så den har jeg aldri prøvd. hadde ikke giddi brukt den uanseett.

eget sub utak er det.. (mono) har selv kjøpt en- rca 1male til 2male til min alpine amp.

masse tilkoblings muligheter bak på denne.. rygge camra? yes! osv..

ta heller og undersøk litt selv på avinusa.com   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når neste modell kommer? (til E46)

Husker det var snakk om den her inne, og det begynner jo å bli en stund siden :P

Man har kunnet bestille denne en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Haug523: Jeg har også bestilt en Avin Avant 1 til min E39, som nå er på vei til Norge. I tillegg fikk jeg med meg en del av diskusjonen rundt rooting osv på E46-forumet der Avin-Tommy huser. Selv er jeg ikke så lysten på å roote min snart ankomne Avant, så jeg lurte på i hvorvidt man kan ta imot DAB+ med den der usb-dongelen (som jeg også har bestilt) uten rooting. Hva er dine erfaringer, så funksjons- og mottaksmessig? (Samme gjelder DVB-T i tilfellet du har prøvd det ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haug523: Jeg har også bestilt en Avin Avant 1 til min E39, som nå er på vei til Norge. I tillegg fikk jeg med meg en del av diskusjonen rundt rooting osv på E46-forumet der Avin-Tommy huser. Selv er jeg ikke så lysten på å roote min snart ankomne Avant, så jeg lurte på i hvorvidt man kan ta imot DAB+ med den der usb-dongelen (som jeg også har bestilt) uten rooting. Hva er dine erfaringer, så funksjons- og mottaksmessig? (Samme gjelder DVB-T i tilfellet du har prøvd det ut).

Hei, DAB+ fungerer ikke uten at man rooter enheten, det fungerer ikke så veldig bra om man rooter den heller, jeg fikk det til rett etter at jeg hadde innstallert appen men så sluttet det å fungere, min spiller rebooter i tide og utide også, sikkert pga rootinga så jeg tror jeg skal ta å få en fil slik at jeg kan unroote den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, finnes det da andre app-er som (uten videre) fungerer med denne DVB-T/DAB+-dongelen? Ellers er det vel ingen vits med at Avin selger disse som tilbehør på siden deres. Jeg regner med at det de selger av tilbehør er ment til å kunne fungere sammen med stereoene deres.

EDIT: Ah, dumme meg, jeg ser nå på siden til AVIN at den er til AVANT-2. Jeg hadde i min hast bestilt den sammen med min AVANT-1. Får vel bruke den på laptop-en i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig, må man ta ut denne metallrammen som den gamle stereoen var montert i, eller kan den bli værende i bilen. Jeg prøvde nemlig å fjerne den og det virker som om den sitter godt fast i dashboardet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...