Skulebollen Skrevet November 26, 2013 Skrevet November 26, 2013 Har montert nytt dørhandtak på førerdøren min, (innvendig) men dette stikker liksom ut, ligger ikke som det skal, så lurer på om det er mulig og justere innv. Dørhåndtak på ett vis?
Sjøbuse Skrevet November 26, 2013 Skrevet November 26, 2013 Hva står ut? Den blanke delen eller den svarte plasten? Ta bilde. Mye enklere og se hva du mener da.
Skulebollen Skrevet November 26, 2013 Forfatter Skrevet November 26, 2013 Den blanke delen står nesten 90grader ut
Skulebollen Skrevet November 26, 2013 Forfatter Skrevet November 26, 2013 Tror ikke det, vert slik siden jeg fikk bilen, har skiftet wire og håndtak uten at det hjalp.. Tenkte om mn kunne justere den wireen? Er det evt. Forskjell på face o. Preface dørhandtak
lagunilla Skrevet November 26, 2013 Skrevet November 26, 2013 Går vaier i sporet før kroken går i sporet? Sånn så det ut på min bil når vaier gikk ut av sporet etter å tatt av dørtrekk.
Skulebollen Skrevet November 26, 2013 Forfatter Skrevet November 26, 2013 Byttet dørhandtak til ett med mange riller isteden for ett med 4 riller.. Den dingsen som man fester wire innpå.Med mange riller kunne jeg justerer det:)
Skulebollen Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Skrevet Januar 13, 2014 Dørhandtak røk igjen, har nå kun handtak med 3 riller, som igjen står ut som på første post Noen e39 guruer som ser om alt er rett her? Evt hva annet kan vere feil?
Skulebollen Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Skrevet Januar 15, 2014 Noen som har tips:)?Skal jeg ta bedre bilde?
Skulebollen Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Skrevet Januar 18, 2014 Har sjekket en annen e39 nå.. Wire står slik den skal stå. Er det virkelig ingen som har vert borti noe lignende?
Skulebollen Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Skrevet Januar 18, 2014 Problemet er vel hovedsakelig at wire blir for lang.. Er det ingen mulighet for og justere på noe så denne blir litt kortere?
Saltkjelen Skrevet Januar 18, 2014 Skrevet Januar 18, 2014 Hva slags festeanordning har du i dørhåndtaket? Slik? Eller slik?
Skulebollen Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Skrevet Januar 18, 2014 Den øverste.. Har tre typer også.. En med mange riller, en med tre punkt man fester i dørhandtaket og en med 4.. Den med mange riller kunne jeg justere, men har 3 vanlige handtak nå, alle med 3 punkt man fester Chrome til plast med.. Om du skjønte hva jeg mente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå