Gå til innhold

E46 318/M3


Stian Torvestad
 Share

Anbefalte innlegg

Monterte opp nye led ringer i lyktene i helga. Led ringer med 120dioder mot 60 på andre sett jeg har sett. Og må si meg veldi fornøyd. Lyser heilt sinnsykt, faktisk så bra at dem lett kan brukes til kjørelys :P har noen dårlige mobil bilder her. Legger ut nye når fotografen i heimen får knipsa meg orntli kamera :)

Er heilt umuli og få bilde i mørket pga styrken, samme i dagslys. (Begge bildene er tatt i fullt sollys så måtte stille ned hvitbalamsen for å i det heiletatt å se bilen :P ) Dårli mobilkamera haha

post-76607-0-53741500-1398634471_thumb.j

post-76607-0-12128200-1398634483_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Takker. Er en del måneder siden jeg sjekket, men da sto de som utgått vare og de hadde bare en brukt, men den ble solgt foran nesen på meg :P

Originalt er litt styr for å få pent. Spacing og filing. Stawky fikk det bra til og den har jeg sett på selv :) jeg kommer til å lakkere panseret i bilens farge, om det blir noe av.

Edit: Gs sin hadde facelift nyrer. Da dropper vi den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler igrunn på at et uoriginalt karbonpanser passer så veldig mye bedre enn et originalt M3-panser. :)

 

Passformen på slike ting er vel ikke akkurat kjent for å være i toppklassen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir og ha det i carbon look foreløbig. Passformen på dette var ganske bra faktisk. Lik klaring heile veien mot skjermene,lyktene og fanger. Ingen tilpassning behøvdes. Og det bør det også være mtp prisen. Dette kommer fra GS.

Til normal kjøring subber det ikke. Men med pådrag subber det bak. Nå skal det og sies at denne er valset heilt sjukt mye og. Kjører et25 10.5 bak om eg husker rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Takker :) har skjedd lite her nå i det siste. Er i prosessen med og skal godkjenne bygget. Skal nå sette på org fjærbein og bestille time hos bavaria for å få et dokument deær dem bekrefter at delene som er brukt faktisk stammer fra en m3 for og gjøre prosessen lettere for godkjenninga. Haster ettersom bilen skal på eu i okt :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har stoppet litt opp i det siste nå pga helse.. Men noe Måtte bare gjøres. Fikk et problem med at vanntemp steig skummelt høgt og fort kombinert med lav "rommle" lyd fra motorrom.. Bestillte inn ny vannpumpe,pakninger og termostat. Da jeg fikk ut galskapet viste det seg at lagre i vannpumpa var gone og plast impelleren var delt. Heldigvis låg alle bitene inne i pumpehuset. Nye pumpa jeg monterte hadde heldigvis aluminium impeller. Benyttet anledningen til og bytte servopumpa i samme slengen. Dette pga høg hviine lyd. Men nye pumpa lagde samme lyden...noen ideer på hvorfor? Så har det blitt montwrt tårnstag bak. Og Heil leppe til csl fangeren er blitt bestillt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...