Gå til innhold

Riktig pris 2001 M5

hugin
 Share

Anbefalte innlegg

Det er nok den ja. 400k er litt stivt for den ja, til tross at det er en M5. Den er tråssalt noen år gammel og gått noen kilometer. Jeg satt og vurderte den en stund, men fant ut at det ikke var noe vits og kjøpte meg E60 isteden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 350k for den første kunne de værtfall ha hatt originale M5 felger. Det der blei bare jalla og uferdig.

B.Ellingsen solgte vel sin 99 mod for rett over 200 nylig?

Stemmer det, vis han fikk solgt den. Stod ute to 230 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mørk blå/lilla bilen er slitt i lakken. Jobber med dette hver dag så ser sånt. Den bilen trenger en full 3 stegs jobb. Hvis dere legger merke til det, så ser dere at all plastikk rundt bilen har fått smake polerings pad fra en roterende maskin. Listene er blitt hvite, og selger har klint på med silicon glans for å skjule det. Og de pedalene må være prikken over i,hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt vanvidd å betale 350k for en preface M5 nå, selvom den har gått "85000" km... Skal du få solgt bilen på dagens marked, vil 250-270k være riktig pris for en slik preface.

Her har du en som nesten er verdt prisen, pruter du denne ned 30-35k har du en grei pris;

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45360456

Da får du original facelift og en Individual farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den burgunderrøde har gått i nabobygda, med en eldre eier. Husker ikke hvor lenge han hadde den, så heller ikke mye til den.

Men, svisswax hadde den inne like før han solgte den, å det var på vinteren. Så ganske slitt ut, men etter den var hos sw, ble den flott åå se til igjen. Er litt mye treverk i den også, etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43497814

Har selv sett på/kjørt denne. Den er urørt og i utrolig flott orginal stand. Har vært på nippet til å kjøpe, men går nok heller for en eldre m3 og beholder familiebilen min.

Bilen ble utsatt for et malingsuhell da den sto parkert i nærheten av et verft. Selger fikk da ny lakk og nye glassruter rundt HELE bilen = Strøken.

Tror nåværende eier har hatt bilen i 5-6år.

Skal du ha e39 m5 - gå for denne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...