JulianK Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 etter og ha vært igjennom en del forskjellige biler nå det dette året blandt annet e36'er E46'er og E39, siste jeg hadde var E46. falt tilbake på E39 i sommer. Kjøpte denne av en kompis, og var en jeg lenge hadde hatt et godt øye for, ligger en tråd om den her på bimmers for de som kjenner den igjen! Bilen har blitt totalt ombygd i sommer, både utvendig og innvendig til Msport og M5. Så med andre ord er ikke veldig mye igjen og gjøre på denne bilen da den allerede er kjempe pen og påkosta til hælvete, mildt sagt. MEN er da alltids noe man kan pirke på, fremtidlige planer for den:- Nye grøftelys ( da de andre har smeltet) [X]- M5 Ratt- M5/Mtech Innstigslist. - Interiør lister. - Soting av ruter- Interiør lyst i LED. [X]- Bytte tilbake til Orginal Panser [X]- Ny Frontleppe ( da den andre knakk nå litt over 1 uke siden)- Øyelukk [X]- M6 Sommerfelg Det var da allefall noe, skal ikke se bort ifra at det dukker opp noe mer! men da har man værtfall et utgangspunkt Legger ved et bilder av slik den var, og oppdateringer! Aroid reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Har stått på Carbon panser nå noen mnd, og byttet tilbake til Orginalt Panser for å ikke få noe farge skille og få en mer " clean " look på den! Har nå gått til innkjøp av orginal panser, og fått det tilbake hos lakkerer. Måtte også sette på ny grill, fortsatt M5 grill i sort da de forje var for små til orginal panseret! Noe som resulterte med at jeg mistet " M- Fargene" i grillen, men dette er nå under innkjøp igjen!Ser også at leppa måtte av da, den knakk på e18 dagen panseret kom på! E3Sex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 har måtte uheldigvis måtte sette på vinterhjula, noe som ser helt grøsselig ut.. kan da godt hende jeg går til innkjøp av noen andre vinterfelger også! var og kjøpte masse forskjellige vaskemidler og voksing også, og stod vell i 2 timer og holdt på idag! fornøyd med resultatet av hvor blank og fin den ble, fikk tatt noen fine bilder også før mørket tok over igjen! mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 idag kom øyelukka også :- ) skal se om jeg får montert dem idag eller i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 når rutene er sota, hva syntes dere da om og ta av shadowline listene sette på Chrome lister, samt chrome dørhåndtak? for å få en liten farge contrast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Kurder bil heter det da,hehe. Greit nok å sette på chrome lister, men ikke dørhåndtak. Det ser jævlig ut. Nå må du ikke gjøre en ellers pen bil stygg mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Kurder bil heter det da,hehe. Greit nok å sette på chrome lister, men ikke dørhåndtak. Det ser jævlig ut. Nå må du ikke gjøre en ellers pen bil stygg mister Faktisk hehe. så med andre ord bedre og holde den svart? tenkte bare dørhåndtaka også hadde vært pent med lister, men om jeg beholder den slik den er nå med listene blir det jo faen meg " Black Edition" hehe, absolutt alt er svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Flott bil ja Men du sier du vil ha litt kontrast og clean, da er hvertfall første bud og sette på nyrer med chrome kant. Se hvor trist den ser ut på bilde over her da i forhold til E60 med riktig nyre. Og aldri monter øyelokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Næh, liker M5 grillen mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Nå blei nye M5 grøftelys bestilt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 Lurte på og kjøpe Haifinne til taket, folk hadde syntes om det? noen som har det på E39, som ville sendt et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 på e39 er det grisestygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Støttes. Var på min bil når jeg kjøpte den, forsvant rimelig kjapt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Støttes. Var på min bil når jeg kjøpte den, forsvant rimelig kjapt ja. på e39 er det grisestygt. hehe okei syntes det ser fette fresht ut på E60, visste ikke helt åssen det var på E39 men da driter man i det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Gamle mpoorkar sin ja Blitt brukt mye penger på denne. Ordne heller et ganske så cleant utseendet, istedenfor noen jalla løsninger, panseret han bytta til var jo ikke fint. Sånn som jeg kan se her, få originale emblemer med blå/hvit, bytt til originalt panser, originale M5 felger så har du eksteriøret i beste velstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå