Ljonas Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 (endret) E61 2008 525d. Bilen har softlock alle dører er ok, men bakluka vil ikke åpne seg. Er det noen som vet hva feilen kan være???? Endret Desember 5, 2013 av Saltkjelen Endret trådtittel til noe som dekker kjernen i spørsmålet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Mest sannsynlig kabelbrudd i hengslene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 +1 til awt. Det er helt standard sykdom på bilene der. Må av med tak trekk for å lokalisere kabelbrudd. Det kan også være feil på låsen, men mest sannsynlig kabelbrudd. Er en gjenganger det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Antakelig kabelbrudd ja, men må ikke av med taktrekk. Går fint å trekke ut via takhøyttaler på passasjersiden og skjøre i et lite stykke. Er som oftest kabelskinne nr 3 fra venstre. Også lurt å skrive hva det gjelder i emnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Ja det går også ann Larserso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Er bakluken automatisk? Det skrev du ikke noe om tidligere. Da kan det jo være flere ting som er årsaken til dette (selv om kabelbrudd fortsatt er ganske sannsynlig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Det er jeg som har redigert trådtittelen og jeg tok det for gitt av en bil med softclose-dører hadde automatisk baklukebetjening her jeg satt i tankene mine. Jeg har korrigert trådtittelen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Alle e61 har soft close på bakluken, men da var ihvertfall det oppklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Sikkert kabelbrudd ja, vært borti dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå