Otis Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 24347588725 er varenummer. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smbob Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Dette ble handel. Dekker vårt behov og tenker og ha den i noen år. Morro med " ny" bil i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Gratulerer med ny bil da! Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smbob Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Gratulerer med ny bil da! Sendt fra mobilen Takk takk. Skal utforske om jeg kan koble til i-pod med msikksamling og få styrt den via bilen. Jobber du med BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Nei, jeg bare liker bil. Jeg har sånn ipod interface i min bil. Forrige eier monterte det. Erstattet CD veksler. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Ettersom bilen har 6FL kan du enten koble til iPod/iPhone ved hjelp av en Y-kabel (fåes kjøpt hos BMW) eller en USB minnepinne. Kontaktene er under midtarmlenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smbob Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Ettersom bilen har 6FL kan du enten koble til iPod/iPhone ved hjelp av en Y-kabel (fåes kjøpt hos BMW) eller en USB minnepinne. Kontaktene er under midtarmlenet. Høres bra ut. Med Y-kabel bruker man og styrer ipod fra iDrive? Denne Y-kabelen, kan montere den selv, eller må man få dette utført på verksted? Er det bare mekanisk arbeid, eller må det noe programering til etter montering av kabel? Velger man musikk på USB, er det da snakk om MP3 og får man opp musikkinfo i display? Bør denne formateres på en spesiell måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Y-kabel er en kabel med USB og "hodetelefonplugg" i den ene enden (begge disse kobles i kontakter i bilen), og vanlig "iPod"-kontakt i andre enden. Krever ingen koding, verkstedbesøk eller annet. Minnepenn må formateres til FAT32, og fylles opp med MP3. Begge disse kan styres fra ratt, og du får opp sanginformasjon i displayet på begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smbob Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Y-kabel er en kabel med USB og "hodetelefonplugg" i den ene enden (begge disse kobles i kontakter i bilen), og vanlig "iPod"-kontakt i andre enden. Krever ingen koding, verkstedbesøk eller annet. Minnepenn må formateres til FAT32, og fylles opp med MP3. Begge disse kan styres fra ratt, og du får opp sanginformasjon i displayet på begge. Gleder meg til å sette meg inni bilen, dens muligheter. Må vel få fikset nye kart. Kan man få fotoboksarsling på dette systemet? Tror det er "den store navigasjonstypen". Er det slik som på platene til audi, at det ligger software oppdatering. Eller må dette gjøres hos BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Fotoboksvarsling er jeg usikker på, men du vil uansett ikke få de på samme måte som på TomTom o.l. Tror i bestefall du kun kan få de som POI. Kart oppdateres via DVD på systemet du har, resten forstod jeg ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smbob Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Fotoboksvarsling er jeg usikker på, men du vil uansett ikke få de på samme måte som på TomTom o.l. Tror i bestefall du kun kan få de som POI. Kart oppdateres via DVD på systemet du har, resten forstod jeg ikke helt. Hei. Kartgrunnlaget ligger på den nye DVD platen. På min gammle Audi, så ble programmvaren (firmware) på navigasjonsenheten oppdatert samtidig. Lurte på om det samme var på BMW, eller om jeg må få verksted til å gjøre dette? Har bestilt ny plate i dag, så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Mener at firmware ikke oppdateres samtidig som kartet. Fotoboks varsling kan du få, bare å laste ned kart med det innbakt. Det er såklart ikke fra BMW direkte, men en modifisert utgave av noen private ildsjeler på en fin nettside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smbob Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Denne motoren har ikke swirl flaps i e6x. Hei. Fikk informasjon fra verksted hos forhandler at motoren i denne bien har swirl flaps. Så, er litt usikker i forhold til det som er opplyst her. De opplyste at det var mulig å få disse fjernet og benytte adaptere (produsert i England) i stede for swirl flaps. Verksted mener det ikke er nødvendig med noen tiltak på denne motoren, ut i fra hva de har sett med tanke på sot i innsuget. Jeg legger min lit til verksted. har 6 mnd garant og "superforsikring" (om den dekker slikt). Er det noen tanke med oljebytte oftere enn hva iDriven opplyser. Mener og ha hørt at det e meget langt interval. Tenker at jeg bytter en gang pr år, intervall ca 15´- 20´ km. Får bilen i morgen og ja, man gleder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Nei, 525 har ikke swirl flaps. Jeg velger å skifte dobbelt så ofte som bilen selv vil. Om det er nødvendig for jeg aldri vite tror jeg. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Jeg har en Y-kabel liggende (til 6FL). Denne er original BMW Group og ubrukt. Kjøpte den i et kit, der det fulgte med iPhone 4 til iPhone 5 konverter/kabel. Jeg trengte bare iPhone/iPod kabelen, siden jeg har E46, så det er bare sistnevnte som er brukt et par ganger. Nå har jeg gått over til android, så trenger ikke noen av kablene. Bare til å sende PM ved interesse Og gratulerer med ny og herlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå