Gå til innhold

E39 sporer mye:(

BmwDieselPower
 Share

Anbefalte innlegg

Feil ET på felger pluss billig dekk?,skal jo ikke spore med orginal dim på dekk som du har,stol ikke på at alle verksted som tar en hjulkontroll gjør en god jobb.

Tror det er riktig ET:)

Er ikke billig dekk:)

Har en liten mistanke om dårlig utført hjulkontroll jeg også.

Spørst om jeg må ta en til på et annet verksted;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil ET eller dårlig jobb, jeg har aldri vert borti at et billig dårlig dekk aleine er problemkilden til sporing.

men nå skal det nevnes,hvis du har ganske senka bil, med litt camber osv, så er det noen biler som blir voldsomt følsomme for underlaget bilen har, om det er hjulspor i asfalt,om veien heller litt osv.

jeg har hatt flere biler jeg hvor alt er helt 100% med tanke på felger,dekk og hjulinnstilling, men har alltids gått og spora litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil ET eller dårlig jobb, jeg har aldri vert borti at et billig dårlig dekk aleine er problemkilden til sporing.

men nå skal det nevnes,hvis du har ganske senka bil, med litt camber osv, så er det noen biler som blir voldsomt følsomme for underlaget bilen har, om det er hjulspor i asfalt,om veien heller litt osv.

jeg har hatt flere biler jeg hvor alt er helt 100% med tanke på felger,dekk og hjulinnstilling, men har alltids gått og spora litt

Det som er rart er at den sporer mye mere på 17" vinterhjul enn 18" sommerhjul og sporer mest på ny lagt veg enn gammel veg med dype hjulspor:(

Kjennes ut som bilen bare flyter i vegbanen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke så rart, for hvis du har har dype hjulspor så hvis man har en bil som har god selvopprettelse osv så følger den spora å trives med det.

utifra hva du beskriver så høres det virkelig ut som du har litt feil ET på felga dine ekke mer en en 5-10 ET feil så blir det guffent å kjøre med

hvis den er en del bedre med 18" så sjekk ET på de samt bredde på felgen, å sammenlign med 17" da vell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...