BmwDieselPower Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Har en E39 520i som sporer noe helt jevlig! Har sjekket alt av kuler, stag, foringer og dekk. Den er senket med justerbart coiloverkit og hjulstilling er tatt, men blir ikke kvitt sporinga:( Noen som har noen tips? Kan powerflex foringer hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Nye dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Kristoffersen Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 sjekk luftrykket ditt. hvilken dim har du på hjula dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Dekka er nye.. Har prøvt alt mellom 1.8bar til 2.8bar og den har ikke forandra seg:p Edit: dekkene er 235/45 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Nye dekk kan også spore..Sier ikke noe om størrelse på dekka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeppbiz Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Sjekk om et hjullager har løsna litt fra sine 4 skruer. Det hadde det til meg og da spora det voldsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Sjekk om et hjullager har løsna litt fra sine 4 skruer. Det hadde det til meg og da spora det voldsomt!Tusentakk:)Skal sjekke det nå snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Kristoffersen Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 prøv med 2.6 foran og 2.5bak i hjula hvertfall. det vi anbefaler her på jobben i den dimmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 prøv med 2.6 foran og 2.5bak i hjula hvertfall. det vi anbefaler her på jobben i den dimmen Må prøve det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Med den dim står det vel inn i førerdøra også, hvor mye trykk man skal bruke.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Feil ET på felger pluss billig dekk?,skal jo ikke spore med orginal dim på dekk som du har,stol ikke på at alle verksted som tar en hjulkontroll gjør en god jobb.Stivere foringer vil vel bare forverre problemet hvis de du har i dag er bra. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Feil ET på felger pluss billig dekk?,skal jo ikke spore med orginal dim på dekk som du har,stol ikke på at alle verksted som tar en hjulkontroll gjør en god jobb.Tror det er riktig ET:)Er ikke billig dekk:) Har en liten mistanke om dårlig utført hjulkontroll jeg også. Spørst om jeg må ta en til på et annet verksted;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 feil ET eller dårlig jobb, jeg har aldri vert borti at et billig dårlig dekk aleine er problemkilden til sporing. men nå skal det nevnes,hvis du har ganske senka bil, med litt camber osv, så er det noen biler som blir voldsomt følsomme for underlaget bilen har, om det er hjulspor i asfalt,om veien heller litt osv. jeg har hatt flere biler jeg hvor alt er helt 100% med tanke på felger,dekk og hjulinnstilling, men har alltids gått og spora litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 feil ET eller dårlig jobb, jeg har aldri vert borti at et billig dårlig dekk aleine er problemkilden til sporing. men nå skal det nevnes,hvis du har ganske senka bil, med litt camber osv, så er det noen biler som blir voldsomt følsomme for underlaget bilen har, om det er hjulspor i asfalt,om veien heller litt osv. jeg har hatt flere biler jeg hvor alt er helt 100% med tanke på felger,dekk og hjulinnstilling, men har alltids gått og spora litt Det som er rart er at den sporer mye mere på 17" vinterhjul enn 18" sommerhjul og sporer mest på ny lagt veg enn gammel veg med dype hjulspor:(Kjennes ut som bilen bare flyter i vegbanen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 det er ikke så rart, for hvis du har har dype hjulspor så hvis man har en bil som har god selvopprettelse osv så følger den spora å trives med det. utifra hva du beskriver så høres det virkelig ut som du har litt feil ET på felga dine ekke mer en en 5-10 ET feil så blir det guffent å kjøre med hvis den er en del bedre med 18" så sjekk ET på de samt bredde på felgen, å sammenlign med 17" da vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå