Andreas Kristoffersen Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 e39 har vel et20 org. så har du 5-10-15 så kan det fort være det som gjør at det sporer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 e39 har vel et20 org. så har du 5-10-15 så kan det fort være det som gjør at det sporer evnt 25-30-35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Da har jeg sjekka ET på felgene og vinterfelgene har ET 20 rundt om og sommerfelgene har ET 15 forran og ET 19 bak:) Skal ta hjulstillingkontroll en gang til å se om det kan være problemet:) Er E39 så kresen på ET? Har hatt noen biler opp gjennom årene å ingen av dem har hvert så kresen på på felger og ET... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Har du ei utskrift på hjulstilling konrollen? Kan jo hende det er noken vinklar som har blitt feil etter senkinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Hadde også forjævlig(!!) sporing på min med orginale m felger og 235/45-17", hadde goodyear eagle f1, nesten helt nye. Spora så inn i helvette du kan ikke se det for deg en gang! Nå kjører jeg 265/35-18" bak å 235/40 fremme. Er som å kjøre med sykkeldekk i forhold til de andre. Tror det måtte vært noe steike gale med dekka.. Var jo ganske dyre dekk også. Kom seg bare jeg bytta bakdekka me rotalla dekk til 500,- stk. Men ble bra med andre (større) dekk. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Har du ei utskrift på hjulstilling konrollen? Kan jo hende det er noken vinklar som har blitt feil etter senkinga.4hjulskontrollen er tatt etter at den ble senka:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Hadde også forjævlig(!!) sporing på min med orginale m felger og 235/45-17", hadde goodyear eagle f1, nesten helt nye. Spora så inn i helvette du kan ikke se det for deg en gang! Nå kjører jeg 265/35-18" bak å 235/40 fremme. Er som å kjøre med sykkeldekk i forhold til de andre. Tror det måtte vært noe steike gale med dekka.. Var jo ganske dyre dekk også. Kom seg bare jeg bytta bakdekka me rotalla dekk til 500,- stk. Men ble bra med andre (større) dekk. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Kan hende det er dekka som gjør det, men de blir det siste jeg kjøper nytt:pEr ikke akkurat billig med 17" vinterdekk:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Går jo and å klage vel? Jeg skjønner ikke hva som kan ha feilet dekka jeg hadde, men noe galt var det vertfall. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Går jo and å klage vel? Jeg skjønner ikke hva som kan ha feilet dekka jeg hadde, men noe galt var det vertfall. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Må nok prøve det ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 4hjulskontrollen er tatt etter at den ble senka:) Ja, eg forstod det. Men regner med at det er bare spissing som er justert. Veit du kor mykje camber og caster vinkelen er etter senkinga? Viss du har ei utskrift på vinklane så burde dei vera mest mulig lik på kvar side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Ja, eg forstod det. Men regner med at det er bare spissing som er justert. Veit du kor mykje camber og caster vinkelen er etter senkinga? Viss du har ei utskrift på vinklane så burde dei vera mest mulig lik på kvar side.Fikk ikke papirer på 4hjulskontrollen, men skal ta ny:)Har 17" vinterhjul på E34 i samme dim så kan bytte over bare for å prøve;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Ville prøvd å bytta over ja! Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå