bmwpower86 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 helt super den bilen der da aldri sett den fargen der jeg heller. virker som du har fine planer. synes du skal kjøre sorte hella og gule/amber blinkers ikke så mange som gjør det. skal ha det på min egen og topp den tdsen du hadde foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Dæven så flott! Hvilke felger har du begynt å peile deg inn på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Nye felger er bestillt, ble med replica for nå, + diverse snacks bestillt, kommer større update når jeg har noe bilder å vise frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Nydelig farge på bilen! M50-motor på denne ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 kommer det noe fler bilder snart eller spent her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Det gjør det! Må bare komme meg hjem fra havet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Da har jeg kommet hjem fra sjøen, og der lå det en fin pakke og ventet på meg 17x8,5" forran og 17x10" bak. ET20 hele veien, må nok spaces litt Begynte også på et prøveprosjekt med noen gamle felger jeg hadde liggende: LITT eir ja. Planen med disse er å polere opp felgkanten. Det er ikke så nøye med disse da det bare er 16x8" 5-seriefelger. Så kurante felger å øve seg på I skrivende øyeblikk har malingsfjernern gjort sin ting og pussing med 240papir er begynt. EDIT: etter litt søking så er vell dette MIM Rimini. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Som sagt, dette er første gang jeg tar i felger med pussepapir, så hvis noen har kritikk eller tips så bare kom med dem. Jeg kjører med 240tørr - 400våt - 600våt - 1200våt (og muligens 2000våt dersom det ikke holder med 1200) så har jeg bestillt alupoleringskit fra gasolin.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Jeg gikk ikke høyere enn 1200 våtslip:-), og så poleri gsmiddel:-), brukte autosol jeg Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Marionette reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Da er første felgen ferdigpusset, perfekt ble det ikke, men med tanke på standen før jeg begynte og det er første gang jeg prøver meg er jeg imponert over resultatet. Felgen er ikke polert, da jeg enda venter på stuff fra gasolin.no StigJ og evi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Ser bra ut Marionette reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Blir bra dette. Jeg er kanskje en av få som liker å pusse opp felger.Resultatet etter arbeid er alltid morro. De Bbs felga,hvor fikk du tak i de?Ta det gjerne på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Takker for det! Er kanskje mye arbeid å legge ned i felger som sannsynligvis ikke skal på veien på en stund, meeen meen.Moro å kunne se at det bli bedre og bedre, og er det for dårlig så er det bare mer albue som må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Dukket opp originale sorte hella tåkelykter i posten igår! Det kom og en pakke med baklykter med hvit blink, til touring.. Nå har jeg ingen touring, kom bare over en bra deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Digger planene dine:) Gleder meg til å se den med skinnende felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå