jensky18 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 En kompis av meg kjøpte nettopp en E91, hvor jeg syns setene i den bilen var mer behagelig å sitte i. (Jeg har en E90) de var breiere. Nå har hans bil kjørt noen titusen km mer en min, men kan dette være fordi dem er utsotte mer? Eller er det forskjellige størrelser på setene i disse bilene? Vis det er forskjellige seter, vet noen her om det er mulig å sette inn e91 seter i en e90? Takker for svar : -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 breiere hvor? på min som hadde sportseter hadde du f.eks en knapp for å kjøreluft inn i sidevangene, som gjorde at man satt mer klemt i setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Jeg tenker generelt, at både ryggen og selve setet var bredere og mer behagelig, dette gjaldt når lufta var tatt helt ut av setene, Sete i min E90 føltes betydelig smalere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Finnes vel kun to modeller til vanlige E9x modeller. Standard kirkebenkene og sportseter. Sportsetene har sidestøttejustering og uttrekkbar lårstøtte. Standard: Sportseter: E90 M3: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 hmm... merkelig. Begge er selvfølgelig sportssenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 I min 1-serie (som i flere tilfeller har identiske seter med e9x) synes jeg mine originale sportsseter i delskinn er dårligere enn en kamerat sin pre-facelift-modell med sportsseter i delskinn. Nå har jeg byttet til 1M-seter, og disse er mye bedre enn de jeg hadde, og relativt like de som er i kameraten min sin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Går det ant å kjøpe m3 seter å sette inn? De er vell svindyre!.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Ingen problem det, men om du har manuelle seter nå og kjøper elektriske er det litt mer styr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Ok. Ja har manuelle nå. Ser ikke ut som det var så lett å få tak i m3 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Er endel av de på eBay(.de). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Er ikke noen liten investering akkurat! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå