Niccowski Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Hei! Har en e87 som jeg vurderer å montere angel eyes på. Som student er det begrenset med midler så er det noen som kan linke til et billig sett som du eller noen andre har gode erfaringer med. Takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Jeg kjøpte et par bra fra USA... LED ringer med blåtthvitt lys, og er ikke ringer som bare vises i mørket men også vises godt på dagstid Jeg prøve å leite etter de men finner de ikke :S Var på Ebay hvertfall Niccowski reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niccowski Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Når jeg søker så kommer det bare opp pærer og ikke selve ringene :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 http://bimmers.no/topic/739835-min-store-led-lysp%C3%A6re-tr%C3%A5d-hb4-80w-s1/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Du har lykter uten AE og vil sette inn AE i de lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niccowski Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Riktig. Må vell kjøpe helt nye lykter? Eller? #amatør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Ja, det er nok det enkleste. Tror heller ikke det finnes løse ringer tilpasset disse lyktene, da det er endel styr å montere de. Hvorfor bruker du hashtag på et forum? Det har ingen funksjon her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niccowski Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Noen tips ang. innkjøp til nye lykter? Som tidligere nevnt er jeg student Var vell mer en kort forklaring på at jeg er amatør når det kommer til sånt prøver å lære meg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå