ASA Skrevet Desember 21, 2013 Skrevet Desember 21, 2013 Har fått tak i en brukt Vector powerbox som har en ekstra ledning som jeg ikke vet hvor jeg skal koble. det er den tynne svarte ledningen jeg snakker om. skal monteres på e34 525TDS 95mod. boksen har stått på en 93mod.
D.Toft Skrevet Desember 21, 2013 Skrevet Desember 21, 2013 man kaster dritten i bosset, og kjøper ordentlig chip
ASA Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Skrevet Desember 21, 2013 man kaster dritten i bosset, og kjøper ordentlig chip unødvendig innlegg
Aroid Skrevet Desember 21, 2013 Skrevet Desember 21, 2013 Den skal vell på boxen din Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
ASA Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Skrevet Desember 21, 2013 Den skal vell på boxen din Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Matboksen da eller? ^^ edit: du så kanskje ikke den tynne sammen snurrede ledningen nederst midt i bildet i bildet! var vanskelig å få øye på med mobiltelefon. tror den skal kobles på map sensor. ble for mye med 12V ihvertfall. røykla hele området med svartrøyk.
Rxlpower Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 Så ikke ledningen først. Er det en kontakt på den?
Aroid Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 Hjelper ikke bare sett på boksen der. Må justere opp turbo trykk manuelt før du skal få meire futt. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
ASA Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Skrevet Desember 22, 2013 Hjelper ikke bare sett på boksen der. Må justere opp turbo trykk manuelt før du skal få meire futt. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk lader 1.3. og det er vell heller omvendt. hjelper ikke med mere turbotrykk uten mer diesel.
ASA Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Skrevet Desember 22, 2013 Så ikke ledningen først. Er det en kontakt på den? var en kontakt på den men den så ettermontert ut, så jeg fjernet den for å se hva som skjedde når jeg koblet den på 12V. ingen reaksjon på minus, svartrøyk på pluss. ^^ så det er tydelig at 12V er for mye. så derfor har jeg konkludert at den kanskje skal kobles på map.
Aroid Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 lader 1.3. og det er vell heller omvendt. hjelper ikke med mere turbotrykk uten mer diesel. ja. Det veit jeg jo. Når du får kun svart røyk så er det for lite luft... ta den mat "boksen" din å kast den å skaffe deg noe som fungerer. Hpi, bmw cab, D.Toft og 1 annen reagerte på dette 4
CrZyWiz Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Ja er noe som heter "Buy cheap, buy twice".Kast dritten, og kjøp noe skikkelig. TRF har meget god kjennskap til denne motoren.
lagunilla Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Å herregud.. Han har kjøpt den, og spør etter hjelp så kommer dere med de innleggene deres. Drit og dra, la denne karen gjøre som han ønsker. vegard89, mege34 og ASA reagerte på dette 3
Aroid Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Så denne boksen var te salgs i 2009 som egentlig var te 318tds. Med akkurat samme bilde du la ut her. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk CrZyWiz reagerte på dette 1
ASA Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Skrevet Desember 23, 2013 Koblet Å herregud.. Han har kjøpt den, og spør etter hjelp så kommer dere med de innleggene deres. Drit og dra, la denne karen gjøre som han ønsker. var redd for at hele forumet var fullt av forum rotter som bare komenterer for å komentere.men heldigvis så kom du og snudde min dårlige oppfattning av hvordan bimmers.no er. har ikke kjøpt den. fikk den gratis av en som ikke trengte den lengre. LØST!!! koblet den sorte ledningen på signalledningen til map sensor.( eller hva man kaller det)nå går bilen som ei kule! helt over all forventning! signal ledningen var blå og gul. den lå på 1,69V på tomgang og opp til 3-4V ved pådrag uten belastning på turbo. dud3s0n reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå