Benjamin Kristiansen Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Kjøpte nå i mai en 120d. må si meg veldig fornøyd med bilenda jeg kjøpte densto det på 17'' dekk.dem byttet jeg ut med 19'' Testet med dekkene til m3'n først men var fel impress bake.kjøpte da zito. 230 framme og 265 bake.nå i senere tid har jeg fått sorte baklykter og tonede ruternoen som har inspill på hva som kan gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 "Alt" kan gjøres, kun fantasien og pengene som stopper. Hva vil du gjøre, og hva vil du oppnå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 tenkte dpf off ogtuning, har serr på ecotune og trf performance ?mulig duplex eksos,tenkte også anne type matter og bmw performance dekor stripe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 mulig coilovers, men da blir sikkert dekkene for store ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Er det DPF på den bilen? Hvilken årsmodell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Av med swirl flaps (sikkerhet) og DPF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 hva er det fornoe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 DPF = Diesel Partikkel Filter... Skal du fjerne det må du om programmere motorstyringen. Jeg vil si det bare er fordeler med å fjerne filteret og omprogrammere mototorstyringen. Du får mer effekt, sykt mye bedre gassrespons og du slipper å tenke på at du må bytte filteret om en stund. Nytt filter koster ifra 12-16000kr.. Swirl Flaps er noen spjeld som sitter i innsuget. Disse har en tendens til å slutte og virke pga soting også kan de løsne og forsvinne inn i motoren.. Forsvinner de inn i motoren er det over og ut for motoren. Anbefaler deg å lese tråden til TRF Racing her: http://bimmers.no/topic/683719-bmw-dieselmotorer/ Ta kontakt med TRF hvis du vil fjerne DPF og omprogramere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Desember 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2013 Da var 1m fanger bestilt. Trf var på ferie. Tar kontakt med han over nyåret. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg