Gå til innhold

Bmw Cab's 520i E34 Touring.93 mod.


bmw cab
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ting er under kontroll, men har så dårlig med tid for tiden. Bilen står jo i deler nå, fronten er komplett fjernet, bak så er fanger og lamper fjernet, listverk på sidene er tatt vekk, dør håndtak er skrudd av. Sandblåst kanalene, fått ny tectyl. Bakfanger med nytt listverk, forfanger med all ny plast, grill rammer og div,nye lister på sidene, m5 sideskjørt og dør håndtak. Alt dette er levert til lakkerer. Mangler å kjøpe inn div nye klips, en eller annen leppe foran og må finne på noe til bakfanger.

 

Front understellet er nesten ferdig, mangler litt div gule poly foringer som er bestilt, har alt til bakstilling, men har ikke tid til å montere alt for tiden, har nok å gjøre på jobb :(

 

Målet er nå faktisk å ta all overflate rust jeg kommer over, er derfor alt av lamper, plast og slikt er fjernet. For å se om jeg finner noe, funnet noe smått. Som skal sand blåses, og stort sett store deler av bilen kommer til å få ny lakk. Har så gode priser på lakkering, så like greit å få gjort dette. Så slipper jeg å tenke på det på så lenge jeg kommer til å ha bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå ble jeg bare lei meg. Gikk over bilde mappene på :geek:  på jobb, og kom over gamle bilen min som jeg solgte i fjor til en dust som ikke tar vare på den :stupid:

Svart F30 2013 sportline som jeg kjøpte helt ny som privat bil til meg selv. Bhhhuuu, jeg savner den så jævlig nå, og angrer på at jeg solgte den, men fikk godt betalt :). Han som kjøpte den, bor 15 min unna jobben, så ser bilen så å si hver dag. Kjøperen kommer innom i blant for å ta en røyk og kaffe kopp. Og bilen ser faen ikke ut, felgene er svarte pga bremsestøv, bilen har 2 cm tjukk lag med møkk utvendig, og innvendig ser det ut som det har vært krig.

 

Legger ut to bilder av når jeg hadde den med vinter felga :headbang:

 

P1012822.jpg

 

P1012813.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Står stille om dagen er jeg redd:( Har nok biler som skal klargjøres for salg, og fått inn noen HD bikes fra mc klubben jeg må klargjøre+ min egen mc til sessong start.

Begynner nesten å grine til tider pga alt for mye å gjøre, og lite tid til meg selv og mine egne biler.

Men skal se om jeg får tatt noen bilder snart av det jeg har gjort til nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se lyst på det! Du har en E34 med en perfekt eksteriør/interiør kombinasjon som venter på deg :)

Joda, gleder meg til jeg er i mål. Bilen står inne på klargjøringen på verkstedet mitt, så står å titter på den mens jeg dessverre må jobbe med andre biler :(

Jeg er bare glad for at bilen er i så god stand, ikke noe rust under gulvteppe, kanaler er fine. Men har funnet litt overflate rust på 2 av hjørnene på dørene, og litt i ene hjulbua bak. Samt litt små pell jeg overhodet ikke må fikse, men liker at alt virker som det skal til en hver tid. Alt fra understell, elektronikk, alt innvendig og utvendig. Når man jobber med slikt hver dag, så klarer i alle fall ikke jeg å ta snarveier. Da får det bare ta så lang tid det vil, men ting skal ordnes uansett hva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...