Kjetil Pedersen Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 God dagen folkens! Har en bmw e39 523 IA og der har jeg dobble side ruter som er punktert og blitt blasse innvendig. Lurer på om noen veit hvor vanskelig det er og bygge om fra dobble side ruter til enkle side ruter? Eller om noen steder man får tak i sånne ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Er nok bedre å skaffe nye ruter. Å bygge om er mye jobb og vil nok bli dyrere. Og vanligvis vil man jo ikke gjøre bilen sin "dårligere" ved å fjerne utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Glass forsikring? Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Pedersen Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 Har fått det som feil på eu godkjenninga da rutene er punktert og blitt blasse inni. Vet ikke om bilen er verdt påkostning i 8000 kr kun ruter. Glass forsikring dekker visst ikke det (Gjensidige). Derfor jeg lurte på om det var mye jobb og bytte om til enkle da di er billige og enkle og få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Trenger ikke koste så mye, sjekk ebay.de! (trykk på linken, det er et søk etter dobble ruter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Pedersen Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Trenger ikke koste så mye, sjekk ebay.de! (trykk på linken, det er et søk etter dobble ruter) Tusen takk!! var 1\3 av prisen jeg fant på ebay.com og ebay.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå