Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Det er der 1000cm3 er så mye behageligere enn 600. Mye mer moment på lavt turtall å gir en mye mer roligere kjøre atferd :)

Sent from space using Tapatalk -

Jepp. I tillegg til 1000 kubikk, så har mine to siste sykler vært twin. Firestorm og TL1000S. Veldig greit å ha skyv og moment i enhver anledning uten at det høres ut som om sykkelen skal eksplodere  :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på sykkel! [-o<

Fyller 24 til høsten, så venter evt. med lappen til neste vår for å ta tung med engang.

Har ikke rå til sykkel i år uansett...

Synes Ducati Monster sykklene er kjempekule. Hvordan er disse? :bounce:

Brodern hadde en sånn "til overs" i våres da han bytta den forrige harleyen sin i en Monster 600 som jeg lånte en del. Veldig lett kjørte og lekne. Fin første gangs sykkel :)

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på nye BMW S1000rr jeg ! Fy for en rå sykkel. !

Men for vel nøye meg med R1 ihvertfall denne sesongen og :)

Sent from space using Tapatalk -

Ja, den virker å være helt sinnsyk. Har ikke prøvd en selv da. Mulig jeg syns den blir for slitsom for håndledd, nakke etc. på langtur, men den er rå! Lurer litt på om 1300S er "grei nok" for svingkjøring og generell trafikktråkling. Er jo en helt annen sykkel, men man risikerer fort lappen med begge de to.

 

R1 burde nå duge den og  :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodern hadde en sånn "til overs" i våres da han bytta den forrige harleyen sin i en Monster 600 som jeg lånte en del. Veldig lett kjørte og lekne. Fin første gangs sykkel :)

Sent from space using Tapatalk -

Nice! =)

 

Tror ikke jeg vil ha/bør begi meg på R sykkel som første sykkel, vil heller ha en man kan sitte " litt" oppreist i og leke med og kjøre lange turer uten å bli crushed i .... ;O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den virker å være helt sinnsyk. Har ikke prøvd en selv da. Mulig jeg syns den blir for slitsom for håndledd, nakke etc. på langtur, men den er rå! Lurer litt på om 1300S er "grei nok" for svingkjøring og generell trafikktråkling. Er jo en helt annen sykkel, men man risikerer fort lappen med begge de to.

R1 burde nå duge den og :lol:

Med tankveske med genser i så blir R1 sykt komfortabel å kjøre. Slapper virkelig av. Men det går selvfølgelig på bekostning av aktiv kjøring :)

Mjøsa rundt 1 mai så blit nok veska med ! :)

Hadde vært moro å prøvd det wheelie kontroll systemet. Vri bånn gass med en gang. Med min så er det ferdighetene med å gi riktig mengde gass som avgjør hvor grom aks man for.

Vil tro man kan kjøre rimelig rått på bane med det systemet og til og med raskere enn 600 da man bare kan gi flatt på i utgangen av svingen. :D

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tankveske med genser i så blir R1 sykt komfortabel å kjøre. Slapper virkelig av. Men det går selvfølgelig på bekostning av aktiv kjøring :)

Mjøsa rundt 1 mai så blit nok veska med ! :)

Hadde vært moro å prøvd det wheelie kontroll systemet. Vri bånn gass med en gang. Med min så er det ferdighetene med å gi riktig mengde gass som avgjør hvor grom aks man for.

Vil tro man kan kjøre rimelig rått på bane med det systemet og til og med raskere enn 600 da man bare kan gi flatt på i utgangen av svingen. :D

Sent from space using Tapatalk -

Hehe.. Har gjort det tankvesketrikset da jeg hadde Fireblade for mange år sia  :P

 

Vet ikke helt om jeg hadde turt å stole på den der teknikken altså. Hadde vært rimelig nervøs ved første test i alle fall..  :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vet ikke helt om jeg hadde turt å stole på den der teknikken altså. Hadde vært rimelig nervøs ved første test i alle fall..  :-k

BMW kan man nok stole fullt og helt på! :D Er vel en vanesak og en ting man tar for gitt etterhvert at man bare kan måke på :D K1300GT har det samme, fikk beskjed om at det bare var å gi jernet, så da gjorde jeg det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

BMW kan man nok stole fullt og helt på! :D Er vel en vanesak og en ting man tar for gitt etterhvert at man bare kan måke på :D K1300GT har det samme, fikk beskjed om at det bare var å gi jernet, så da gjorde jeg det :P

Gjør jo alle til en sjefspilot det der systemet. Vet ikke helt om jeg liker det. Hehe.. :lol: Det + ABS. Bare å knipe rundt tanken, holde seg fast, sikte inn og vri rulla i bånn. Må jo være helt surrealistisk  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og antispinn ! Akselerer vel helt uten side stykke ! :) tror ikke det er mange biler som holder følge opp til 200km/h heller ! :)

Apropo knipe seg fast. Monterte sånne pads med knupper på sidene på tanken som er ypperlig å knipe seg fast i både ved aks og når man henger ut til siden :)

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...