Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Da var første timen på mc unnagjort fy det var digg , nå mangler jeg bare kjøring på bane å langlkøring så oppkjøring i midten av mai.

Må vell begynne å kikke litt etter sykkel vell.

 

Kun veiledningstime og det obligatoriske som du trenkte?

 

Skal ha første nå denne uka som kommer, spent på når oppkjøring blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har jo lett lappen fra før så første timen jeg hadde var på veien, så slapp unna kjøregården, så syntes han det gikk bra på vei så da så han ikke vitsen med å ha en masse timer.

Har du kjørt en del girmoped eller har lettlappen fra før burde det nokk gå som smurt dette her.

Kjøre gården anbefaler jeg å prøve.

Har lett lappen selv å kløna litt der i starten for så smakk så satt det.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe spessielt med motoreffekt å gjøre, det sitter i blikket, balansen og forholdet mellom clutch og gass. Mister man balansen så bare slipper man litt ut clutchen isteden for å sette ned foten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe spessielt med motoreffekt å gjøre, det sitter i blikket, balansen og forholdet mellom clutch og gass. Mister man balansen så bare slipper man litt ut clutchen isteden for å sette ned foten. :)

Der føler jeg litt av "koden" lå. Det å justere med clutch istede for fot i bakken. Hvordan er det på en oppkjøring, med tanke på hva som er "godkjent" av fart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der føler jeg litt av "koden" lå. Det å justere med clutch istede for fot i bakken. Hvordan er det på en oppkjøring, med tanke på hva som er "godkjent" av fart :P

De er ikke så altfor strikse på det tror jeg... Jeg måtte faktisk kjøre en gang til, fordi sensoren mente på at jeg kjørte for sakte igjennom ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den krypkjøringa er nokk det verste ja, men skulle vist få litt trening på det når man skulle på det bane kurset eventuelt kjøper jeg meg en sykkel å trener litt på det selv .

Mitt tips er å se rett fram og ikke på vindskjerm eller forskjerm på sykkelen, sitt rett i ryggen og komfortabelt på sykkelen med innsiden av lårene trykket mot tanken med litt kraft, jevne fine bevegelser, og detter sykkelen over så kompanserer du med clutchen.

Har selv ikke øvd stort på dette, men kan kjøre så sakte jeg vil bare jeg fikk disse tipsene av min far, føltes håpløst før jeg gjorde disse grepene, og vips så kunne det liksom ikke gå sakte nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...