Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Det er vel bra sykler, men ta en kikk på Street triple R også, de er mer eller mindre hylla som klassens (naken/streetfighter) beste av alt som er av journalister.. Eller MV agusta brutale, om du er ute etter noe litt mer spesielt.. Eller Ducati streetfighter.. Mye tøft der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg med motorsykkellappen i morra :D

 

Noen som har erfaring med Kawasaki z750r? Syns de ser skikkelig spennende ut..

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=51152805&searchclickthrough=true

 

En kompis har en Z800, som er etterfølger av den der, kjempegod sykkel! Fikk ansvaret av å ta meg av innkjøringa, fint det :)

Er en her ute som skal selge en Z750 for en rimelig penge, dersom den ikke allerede er solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bra sykler, men ta en kikk på Street triple R også, de er mer eller mindre hylla som klassens (naken/streetfighter) beste av alt som er av journalister.. Eller MV agusta brutale, om du er ute etter noe litt mer spesielt.. Eller Ducati streetfighter.. Mye tøft der ute!

Mv augustaen var sinnsykt tøff! Kosta litt i overkant dog.. Den Kawasakien jeg linka til er allerede i overkant av hva jeg så for meg å bruke.

 

En kompis har en Z800, som er etterfølger av den der, kjempegod sykkel! Fikk ansvaret av å ta meg av innkjøringa, fint det :)

Er en her ute som skal selge en Z750 for en rimelig penge, dersom den ikke allerede er solgt...

Høres bra ut! Må selge e90'en før det blir aktuelt med noe sykkelkjøp da, blir litt voldsomt med begge deler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd en del forskjellige sykler i år...aller best var en touring sykkel...Men den er ikke "kul" nok... R sykkel er utelukket...SLIT å kjøre til å fra jobb og på avslappende koseturer... Så blir nok en caferacer / streetfighter neste år når jeg får lappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La den kanskje litt høyt i begynnelsen. Da jeg ikke hadde veldig hast med salg

Hadde jeg lagt den til nåværende pris i vår hadde den nok vært solgt.

Var en å så på den før helga som var veldig interessert. For se hva som skjer der.

Han sa den var over all forventning så burde være muligheter :-)

Den er så sykt mye råere i virkeligheten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 og har m3 og gsxr 1000 på meg selv :) Sykkelen er jo bare regga om sommeren så koster ikke så mye i forsikring egentlig :) Pluss en Berlingo og en 520d :P

Vel, når forsikringene alene skal koste i øvre halvdel av 30 lapper årlig, så blir det litt voldsomt, spesielt med tanke på at jeg skal til å kjøpe bolig om ikke så alt for lenge heller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La den kanskje litt høyt i begynnelsen. Da jeg ikke hadde veldig hast med salg

Hadde jeg lagt den til nåværende pris i vår hadde den nok vært solgt.

Var en å så på den før helga som var veldig interessert. For se hva som skjer der.

Han sa den var over all forventning så burde være muligheter :smile:

Den er så sykt mye råere i virkeligheten ;-)

Lov å prøve seg da :) 

 

Ser urovekkende bra ut ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...