wicky124 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Denne var NICE!!! http://www.blocket.se/goteborg/Suzuki_gxsr_street_fighter_frack_53318898.htm?ca=4&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Noen som leser her som trenger slip-on til R1'en sin? Eventuelt veit om noen som trenger? Kom plutselig på at jeg har et slip-on anlegg liggende http://bimmers.no/topic/782956-leovince-slip-on-til-09-r1-og-nyere/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Tørr jeg spørre hva som var gjort med den? Den har jo originalt 34 hk uten plomber og med original gasser. Så med Polini 154cm3 sylinder å større dyser så for man di hestene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Cagiva mitone min hadde 26 hk uten plomber. Tviler på rs fikk mer enn det. Tviler også sterkt på at du tok Audi s4 Noen som har ett eff. Anlegg og anbefale til gsxr1000? Helst noe billig. Trenger bare en lydpotte for og få litt dypere lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Denne var NICE!!! http://www.blocket.se/goteborg/Suzuki_gxsr_street_fighter_frack_53318898.htm?ca=4&w=3 25k ferdig regga i Norge...hm hm hm...Noen som vet cc/hk på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Nå er jeg straks ferdig på jobb!!! Martin1993 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Cagiva mitone min hadde 26 hk uten plomber. Tviler på rs fikk mer enn det. Tviler også sterkt på at du tok Audi s4 Noen som har ett eff. Anlegg og anbefale til gsxr1000? Helst noe billig. Trenger bare en lydpotte for og få litt dypere lyd http://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_rs125r_06.htm Originalt 34hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Cagiva mitone min hadde 26 hk uten plomber. Tviler på rs fikk mer enn det. Tviler også sterkt på at du tok Audi s4 En trimsylinder kan man alltids sette på, få som gjør dette på lettsykkel, men noen gjør det, og da er 40hk + innen rekkevidde. Har selv fått prøve en RS med trimsylinder før, og den gikk skambra Hissig totakter med et bra skyv! At man tar en Audi S4 med lignende sykkel som den jeg prøvde er nok ikke veldig usant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Den har jo originalt 34 hk uten plomber og med original gasser. Så med Polini 154cm3 sylinder å større dyser så for man di hestene. Sent from space using Tapatalk - Denne har endel mer en syll og større dyser, og benker ikke de påståtte 34hk som skal være org. Hvis du sjekker andre dyno tester så er det svært få eller ingen som benker over 40hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 For jo ikke gjort særlig mer enn sylinder og dyse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Nå må man regne med litt drivverkstap også ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Nå ser det ut som det blir sykkellappen på meg snart og.. Kun 9mnd til jeg blir 24 og skal uten tvil ha lappen omtrent på dagen. Min far er kjørelærer. Både på bil og MC. Så han ville spandere på meg sykkel-lappen Kjenner det skal bli gøy å fyke rundt på BMW S1000RR som er lettere frisert. Ble målt til 202 på bakhjulet. Mulig jeg misforstår men skal du ha s1000rr? Er vel ikke akkurat anbefalt førstegangssykkel S1000RR er drømmen, helt fantatisk sykkel har jeg hørt. Aldri fått prøve derimot, så har noe å glede meg til. Venter litt med den maskinen dog. 202 på bakhjulet? Originalt har denne sykkelen 179.2 hk på bakhjulet så skal litt til før du bikker 200 på bakhjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Hehe, mente jeg skrev det tidligere i tråden: Det er min far sin sykkel Nei blir ikke noe sånt på meg som førstegangssykkel. Tørr ikke helt det, så blir nok en litt mer cruise-sykkel i første omgang. Jepp er målt til det såvidt jeg husker rett. Gjort en del med den sykkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Mulig jeg misforstår men skal du ha s1000rr? Er vel ikke akkurat anbefalt førstegangssykkel Fordi?? At den er sprek? Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Nei fordi den er superduper rask sykkel...202hk på hjula må virkelig gjøre den om til en rask sykkel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå