wicky124 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Det koster ca 2500 til 3500kr å regge den sykkelen i Norge. Den er også lovlig godkjent her så lenge den er godkjent ombygd i sverige.... noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Tett filter? Mulig du har dratt med deg noe dritt når du tømte tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Fikk fyr på den igjen fylte på diesel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 du fylte på diesel på en motorsykkel ja.... hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Tok en kanne jeg trodde var bensin på som har vert bensin på før Røyk svart og godt når jeg fikk tømt tanken og fylt på bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Jau, fikk MC-lappen på mandag, og i går passerte kilometertelleren 1000km. fy for et herlig MC vær det har vært noen dager nå! Slang på fruen og tok en liten harrytur på ca 35 mil i går. Helt nydelig rett og slett. (hun var ikke enig i det på hjemturen med full ryggsekk i grillmat ) Anskaffe seg MC må vel være en av de beste avgjørelsene jeg har tatt på lenge. God sommer my fellow bikers/bimmersfolk. Skulebollen, M|Fjeld, noekult og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Ja var rett uke å få oppkjøringa på det der Heldigvis ser være ut til å bli noe dårligere fremover, så da passer det at jeg snart har oppkjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Gratulerer så mye med lappen M3Cabriolet! Skal hente ut min Honda CBR1100XX i morgen / tirsdag etter vinterlagring.. Kan tro jeg gleder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 http://www.finn.no/finn/mc/used/viewimage?finnkode=48880384 Den var tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Virkelig også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Lurer på om den er lov på mellomtung lappen jeg. I såfall kan den vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Meg neste år... Jeg SKAL ha predator hjelm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Det er det styggest jeg har sett! Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Ikke meningen Predator skal være pen eller sexy...han skal være stygg og skummel som faen... og jeg er allerede skummel...så nå skal jeg bli stygg også med den hjelmen Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Vurderer V rod nå. R1 gir litt for mye horn i panna. Lå forøvrig bak en kompis som sklei av i sving å knuste venstre bein i autovernet på onsdag. Merker at R sykkel for man kjøre på bane. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå