Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel lettest å få pris om du ringer to tre forskjellige verksteder?

Jada, og enklest om man har eksakt merke/modell, men lurte på om det var mulig å gi ett anslag da det fort kan komme en slik kostnad ved kjøp av brukt sykkel i den prisklassen jeg sikter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på en zzr som hadde ujevn gange og bare gikk på 3 sylindre, og med justering av gasser og ventiler så tror jeg fikk en ca pris på 4k...

Det hørtes i mine hører utrolig billig ut :) Leser litt rundt og ser det strekker seg fra litt under det du har fått pris på og helt opp til forbi 10k, noe jeg syns er ett litt stort spenn. 

 

Så om andre her har utført vedlikehold i henhold til service intervall er jeg veldig interessert i å høre hva slikt koster :)

 

Takk for svar Wicky :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dempertetninger er vel noe som ofte ryker. Dette ligger på ca. 3000. Kjede og drev ligger vel på ca. 1500 og slikt gjør man vel selv

Ja, er i forbindelse med kontroll og eventuell justering av ventiler jeg er ute etter pris på, da det ikke er noe jeg har gjort eller ønsker å prøve meg frem på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gsx1100EF har jeg kjørt da fadern hadde en slik i mange år, stort sett grei, sjeldent tull, men den vibrerer mye og er generelt ganske så tungkjørt sett mot en 5 år nyere GSX. Fadern sin var det gjort noe med, var rett og slett helt vill på turtall og gikk røft på tomgang.

Sett mot andre tilsvarende. Tenningsproblemer er vel ofte det som er feil på de.

Man får mye for pengene med en slik, drar godt fra bunn.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vil ha litt bredere bakhjul...men regner med det kommer etterhvert... feeiit bakhjul hadde vært kult :P

 

Men hva mener du med tungkjørt? Er den vanskelig å manøvrere og lære seg å kjøre på? Er den for rask fra stillestående eller ubrukelig i "over 100"? Har putra rundt på den gsxr-en til en kompis i det siste og synes igrunn det var haaaat å kjøre den i starten siden jeg ikke klarte å snu meg med hjelmen på...Men har gått bedre nå etter ett par dager...

 

vet ikke hvorfor men jeg digga looken på den EFen... spesielt fronten...Skal uansett ha en billig bruk og kast sykkel i starten førjeg får lappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...