alner Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Etter å ha kjørt litt rundt i en hvit folert Warsteiner look, så blir det endringer. Nå skal folien av, all rust skal taes, og en hellakkering er bestilt. Hvis alt går etter planen skal den ha ferrari gunmetal farge ( Ferrari Grigio Silverstone), med svarte felger, speil og tak.Inspirasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Tommel opp! Det ser ut som en veldig fin fargekombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Bad ass farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 Bad ass farge! Når dette kommer av en som har nesten 20000 innlegg, vet jeg at jeg er på rett vei takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Blir bra dette, men svarte felger er som warsteiner: det fungerer dårlig i praksis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 Blir bra dette, men svarte felger er som warsteiner: det fungerer dårlig i praksis Joda, svarte felger har jeg hatt mange ganger, og det er tøft hver gang, men drit å holde rent. Ett eks på en ex bil av meg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Hei, da har det skjedd en del. Bilen er nesten ferdig lakkert. Tok noen bilder i går, men inne i dårlig lys så farven er ikke helt rett. Tar noen flere bilder i dagslys i dag. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Dette blir rått, fet combo. Jeg er ikke fan av svarte felger, men skal dem være hel svarte eller blir det noen med kant? Blir nok fet uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Noen bilder av CSL bakluka, felger og tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Her er noen fler bilder av csl luka, etter ønske Passformen er ok og bildene her er tatt før jeg har justert noew særlig. Kjøpte den på ebay fr ca 1400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Kjempefin blitt denne e36n din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Feita farge!! Ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Noen flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Fin farge, fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå