GameCube Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Hei BMW-FOLK, er ganske ny på forumet men det får bare være ! Er 17år og kommer fra vestlandet, kjøpte min førstebil i November på BMW i Lillehammer, har tatt noen bilder av den og har litt div planer:Sote frontlykteneSort grillM3/M-tech frontLed i angel eyesBakrutesenkerSote ruteneGS Evolution felgerKom gjerne med flere tips til "Styling" Dette er ein 318D 2006mod med sportsunderstell. Den er sportseter innvendi i del-skinn og det er ikkje navigation på den.Her er eit bilde når av var og hentet den:Her er bilder når eg har sotet lyktene og sort grill Ny vasket <3Setter pris på tilbakemeldinger og tips, på forhånd. Takk tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Gratulerer med sprek førstebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Det må jeg si! Ikke dårlig førstebil det her! Gratulerer. En 18åring må jo selvfølgelig ha LED i alle lys? Eller? kjør på med LED i grøft, Angel eyes og skiltlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Flott første bil ja Stickers må av hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Gratulerer med fin førstebil Nå ser jeg ikke baklyktene, men mener det at når man soter frontlyktene, så er det fint om baklyktene også sotes, i hvert fall med tanke på at bilen er svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GameCube Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 Tusen takk alle sammen ! har eit bilde av rompa på bilen her, lyktene ser ganske lyse ut men dem er ganske mørke igrunnen har forresten sett litt på denne frontfangeren http://parts24.mystore3.no/products/bmw-e90-m-tech-frontfanger noen som har noen erfaringer med parts24.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 http://bimmers.no/topic/772649-tilbakemeldinger-til-parts24no/ Snasen førstebil, men det GS merket drar den ned en del hakk synest jeg. m3 skjermer, panser, fanger og lykter er jo alltids en slager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GameCube Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 http://bimmers.no/topic/772649-tilbakemeldinger-til-parts24no/ Snasen førstebil, men det GS merket drar den ned en del hakk synest jeg. m3 skjermer, panser, fanger og lykter er jo alltids en slager. fanger kommer iallefall litt mer usikker på skjermer, panser osv... :S muligens eg har sett din bmw Håskjold i Ørsta om eg ikkje tar feil, mye ute og råner om dagene eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Tøff førstebil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Ser det er noen som har det ja, husket hva jeg startet med en rusten, gammal E36 320i pen bil! du kunne jo sotet rutene, det ville gjort seg mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GameCube Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Tøff førstebil! Gratulerer! Takk takk Ser det er noen som har det ja, husket hva jeg startet med en rusten, gammal E36 320i pen bil! du kunne jo sotet rutene, det ville gjort seg mye. sotede ruten kommer må bare finne en rimelig plass der dem proffsoter ! noen som har noe og anbefale i Sogn og fjordane/Møre og romsdal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 M3 eller AC (som på min <--) Det er de jeg mener passer best på e90. Sot rutene fra a-stolpe og helt bak med 35 og 20 på bakrute, sett inn ledd baklykter (da kan du kjøpe de som er mørk fra før) Så har du en gjennomført nedtonet bil. Ikke sett inn ledpærer bak, da blir lysene litt vake, kjøp hele ledd bokser som du bytter ut, så får du et kraftig lys over hele skiltplata : -) (Selvfølgelig min personlige mening) Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GameCube Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Kor selger dem AC front ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 http://gsbildeler.no/nettbutikk#135,tilbehor_acschnitzer_aerodynamicstyling Schmiedman har vell også. Nå blir denne stylingen en av de dyre da, bare dørmattene koster 2800,- ellernosånt, men er veldig bra å se på På linken til GS har dem jo kampanje på alt i tillegg nå, har ikke sett et med kun AC front, vet ikke hvordan det passer til resten av bilen, men prøv ut : -)) Rieger er heller ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GameCube Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 synest m3 fangeren er veldig rå ! har sjekket litt rundt, men noen som vet om en annen plass der eg kan bestille bmw deler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå