Underground1983 Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Betalte 20.000 for mine Avantgarde M510 med Falken FK452 i 21". Litt pruting og krangling så oppnår du nok noe av samme prisen, selv om jeg har litt kontakter. Men ettersom euroen har gått opp/kronen har falt så øker nok også prisen noe på sikt. Hvordan er FK452 dekkene å kjøre på? har Michelin PSS nå men vurderer noen billigere dekk sa bakdekkene trenger utskifting. har kjørt ca 60000 på disse dekkene og de har vært helt knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Min erfaring er at de støyer en del og slipper brått når det er vått i sving. Mest plagsomme for min del er støyen på 295 bredde, men det kan være bredden og ikke bare gummien, men skal prøve noe annet neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Jeg synes FK452 er gode å kjøre på. Som Flobben nevner så er det en del støy, men F10/11 er såpass godt støyisolert i kupeen at det ikke plager meg noe. Min erfaring er at så brede dekk også blir fort slitt (holder bare to sesonger om man kjører litt), så jeg ser ikke noe grunn til å kjøpe dyrere dekk enn Falken FK452. Har ikke opplevd noen problemer i forbindelse med at de skulle slippe brått når det er vått i sving. Tilnærmet null sporing. Underground1983 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Har kjørt med både FK452 og det nye FK453. Må si FK453 er en super forbedring fra FK452. De støyer mindre, grepet er veldig bra og ser mye bedre ut. FK452 er et veldig smalt dekk, mens det FK453 er et mye bredere dekk som ser mye mer riktig ut om man ikke vil ha mye dekk strekk da. Så ser mønsteret veldig likt ut som på Michelin Super Sport. Med andre ord så anbefaler jeg Falken FK453 over alt annet som budsjett dekket. Underground1983 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2014 Sonar dekkene til Gs da? Just crap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 (endret) Da ser det ut for at det blir avant garde m510 på meg også da jeg fikk ett bra tilbud. Hvilke innpress bør jeg ha på 20"x10? Blir 40 for høyt? Eneste butikken hadde igjen på lager, ellers var det noen mnd venting. Får ikke brukt hjulene enda, men alltid kjekt å ha i kjelleren:p Endret Mai 29, 2015 av chrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Felger kommet i hus. Desverre ikke kommet lenger enn inn i boden så får nøye oss med dårlige bilder fra kjelleren ett par mnd til i værstefall. Valget fallt på Satin silver Avant Garde m510. 20" 245/285-30, m. Vredestein ultrac vorti. Liker spesielt godt designet på fremfelgene er ulik bakhjula. Håper sophisto grey kler lyse hjul:) Dolphine grey på hjulene gikk litt for mye i ett med bilens farge synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Dritkule felger! Tror det kommer til å se bra ut på bilen din Hvilken innpress er det på disse? felgene foran ser jo nesten konvekse ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Takk takk:) 30 foran og 40 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Du ville ikke gå for 21"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Synes det blir litt mye av det gode, pluss noe høyere pris. Var egentlig fornøyd med 19" også men disse ble dog for smale. Tror 20" er innertier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Det vil se perfekt ut uansett ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Det kommer til og sitte som ett skudd. Her er bilde av min med samme hjul: Dog i 21".. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 (endret) Se der ja! Hvorfor har jeg ikke sett disse bildene før:) Orginal høyde på bilen? Bare pøs på flere bilder hvis du har, kom i godstemningen av de:p Har du kanskje egen tråd på bilen? Endret Februar 18, 2015 av chrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 pen bil ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå