Fredrik 90 Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Får man ferdig lakkert M spoiler på Ebay? Pokker jeg må begynne å følge med litt, var på vei til å handle hos GS jeg og få lakkert opp av ett lakkverksted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Hehe. Får det meste på Ebay nå til dags. Stortsett bare vært positivt overasket over kvalitetet også. Balte litt med å finne spoiler lakkert i Sophisto grå, da denne fargen tydligvis het Dark graphite i Usa og hadde en annen fargekode. Men perfekt finish og match ble det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Ja, på min originale så er i alle fall bare dekalene i grillen festet med dobbeltsidig teip. Brukte fiskesen for å få av begge to (///M og 5), de henger ikke fast i hverandre, også festet jeg bare på ///M i midten igjen. Brukt du som nevnt fiksesen så er all limet igjen på dekalet når du fester det på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Vurderes solgt: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=52065639&year_from=2011&sort=0&model=1.749.2131&make=0.749&ref=fas Strøken bil som skiller seg ut i mengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå