kristian_ Skrevet Januar 8, 2014 Skrevet Januar 8, 2014 Hei, Var inne hos Bavaria for å bytte grunnmodulen i bilen ettersom den gamle begynte å ta kvelden (uheldigvis). De fikk byttet og installert ny software. Når jeg satte meg i bilen skulle jeg ta ned vinduet, og vanligvis trykker jeg på knappen 1 gang også går den ned, og samme for å få vinduet opp igjen. Nå måtte jeg holde knappen inne hele veien. Er ikke det litt rart hvis ny software skaper dette problemet? Er det software som har forårsaket dette? Kan Bavaria klare å rette på problemet? Tenker jeg tar en tur til dem i morgen hvis dette kan ordnes opp i, hvis ikke er det ikke noe poeng. Er jo utrolig tungvint å holde knappen inne!!! Sette pris på svar!
bmw cab Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 (endret) Grunnmodulen din er byttet og trenger litt tid til å bli vant med DINE bruks måter. Du trenger ikke å oppsøke Bavaria for noe slikt, den lærer seg opp selv etter en viss tid. Men prøv å kjør ruta helt ned og ikke slipp knappen selv om rute er nede i minst 5 sec, og så gjør du det samme når du tar ruta opp. Endret Januar 9, 2014 av Sjøbuse Unødvendig komentar fjernet.
Dannor95 Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Er det coupe? Sikker på at døra di var ordentlig igjen? På min coupe var det iallefall slik at hvis døra ikke var igjen måtte man holde knappen helt nede for at det skulle skje noe.
kristian_ Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Skrevet Januar 9, 2014 Høres ut som en spøk, men hvis jeg må lære opp bilen er det morsomt! Tusen takk for raske svar, skal teste dette før jobb!
kristian_ Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Skrevet Januar 9, 2014 Kan man lære bilen å blinke 3 ganger også? Bavaria har installert nyeste software, men vet ikke hvor "ny" den er?
Otis Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Nei, din er for gammel. Skal du ha 3 blink så må du kjøpe e-light module.
Alpejohn Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Tipper bilen ble levert fra fabrikk ute "one touch" funksjon for opne lukke, og at dette har blitt aktivert på et senere tidspunkt. Når bmw da legger inn programmet som bilen din hadde fra fabrikk er ikke dette aktivert. Finn noen med ncs eller bmw scanner, så kan det enkelt aktiveres igjen. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Kennethe34 Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Nei, din er for gammel. Skal du ha 3 blink så må du kjøpe e-light module. Kodet 3 blink på min 01 M3 med originalt Bmw utstyr (ISTA/P), er dog ikke sikker på om dette er mulig på _alle_ E46.
Otis Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Ser ut som lcm fra 06 støtter 3 blink. http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=832418 Så da er kennethe34 sin skiftet lcm på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå