Alpejohn Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Den slutter vertfall og justere høyden, men da min forran var gåen, justerte lyktene litt likavel når jeg startet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Den automatiske justerngen under oppstart (vipper lyktene ned og opp) tipper jeg er en sjekk av at motoren i lyktene går. Sålenge denne går, så ligger neppe feilen der. Det er nok at en av de to sensorene er defekt, for de snakker sammen og deres felles data forteller hvordan bilen er lastet (dvs hvordan lyktene skal lyse). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Hmm. Kom på at jeg husker jeg var veldig misfornøyd med lyset fra xenon pærene fordi de ikke lyste særlig langt. Også lyste dem ikke like kraftig som en nyere bil's xenon. Er 6000k pærer hvis jeg ikke husker feil nå. Kan hende at de vil lyse mye lenger så fort jeg får fikset feilen med justeringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Det skyldes nok dårlige pærer, type kina eller noe i den dur. Er veldig lite som skal til for og ødelegge lysutbytte, pæra må lages med mm. Pressisjon. + reflektorene er jo kjent for og bli dårlig, og da blir vertfall lyset dritt. Jeg bytta til bixeno prosjektorer med krom reflektor og klar linse, lyser godt som faen! og skikkelige osram pærer. Foresten så justeres lyktene selv på biler uten xenon. Gamlingen sin har halogen (98 mod e39), og den også justerer når du starter. Denne funksjonen ligger nok i lcm. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå