Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Skal antagelig montere senkesettet tildligere enn antatt pga forandret jobbsituasjon så jeg slipper bruke bilen så mye.Noen som vet hvilken torque/nm boltene skal trekkes til med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 er bare å skru så det sitter du vet den mellomtingen før du ødelegger noe men det fortsatt sitter godt.. der skal du legge deg Benjamin Kristiansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Fått på senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 nei ikke enda. er bortreist til 7feb Men gleder meg. håper det går problemfritt.fant denne filmen http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=810625tror den kommer til god hjelp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Kjekt.. må bytte på vår og foran, så lurer litt på hvordan det ser ut da jeg aldri har skrudd på e87.. kun e36 og e46.. Sent from my GT-N8010 using Xparent BlueTapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Hmm. Ja skjønner Foran er det mere arbeid. Bak greier man på rundt timen++ Noen som vet om man kan justere camber bak på disse? Og hvordan man går frem for å godkjenne senkesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Godkjenning er bare å bestille time hos bt, ha med papirer på at understellet er tuv godkjent. Så sjekker de at nr på fjærer som du har montert stemmer med det som står i papirene fra tuv.. så ikke slipp den så lav at den ikke går på bukken;-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Du må også ha med papirer på at du har hatt 4hjulskontroll.. måtte iallfall jeg da jeg godkjente e46en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Man kan justere camber bak ja.. Sleit litt med å få min bil innafor etterpå. Men det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Gjorde du det selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Nei, det tar de på hjulstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 har tenkt å ta bilen til steg 2 tuning. står mellom ecotune å trf.også lest mye om swirl flaps.noen folk sier man mister effekt/drag på lavt register. stemmer dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Nei. Les TRF Performance loggen så ser du hvorfor. http://bimmers.no/blog/4-trf-performances-logg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå