Gå til innhold

E91 LCI 320xD 2010, noe å satse på?

OlavRydland
 Share

Anbefalte innlegg

Halo!

Mine foreldre er på utkikk etter bil igjen, og lurer litt på å kjøpe en 320xD E91 LCI 2010 mod..
Jeg lurer rett og slett på om det er en bil som er noe å satse på, eventuelle svakheter og ting vi må være på utkikk etter viss vi skal se på bilen hadde vert knall å få vite :)

Bilen er import.

Legger ved link til finn-annonsen som forteller alt om bilen.

På forhånd, takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye å tilføye når det gjelder feil og svakheter ved modellen, men jeg har kjørt svært mye E91 320xdAT. God å kjøre, samtidig som det er nok av krefter til norsk bruk og forhold, kombinert med et beskjedent forbruk. Personlig synes jeg den henviste modellen mangler vesentlig utstyr som navigasjonssystem og automatgir, men dersom det er ting du ikke bryr deg nevneverdig om er det bare å kjøre på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye å tilføye når det gjelder feil og svakheter ved modellen, men jeg har kjørt svært mye E91 320xdAT. God å kjøre, samtidig som det er nok av krefter til norsk bruk og forhold, kombinert med et beskjedent forbruk. Personlig synes jeg den henviste modellen mangler vesentlig utstyr som navigasjonssystem og automatgir, men dersom det er ting du ikke bryr deg nevneverdig om er det bare å kjøre på. :)

Er veldig enig angående navigasjonen, men ettersom det ikke er jeg som skal ha bilen så har det ingenting for meg å si.. :P Automat er vell faktisk ikke noe ønske da de liker manuell best, takk for svar :)

er det det dennne motoren som har registerproblem?

Har hørt at det ble utbedret på på 184hk(og den nedtrimma norgesverson )

Noen som vet?

Det har jeg ingen aning om, flott om noen kan svare på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil , men ser ut som den mangler setevarme og koppeholdere.. små filleting for noen kanskje, men det er dealbreakers for min del.

Ang register problemene tror jeg ikke de er så veldig utbredt selv om det dukker opp ett og annet tilfelle.. Innbiller meg at det er større antal turbo havarier som heller er bekymringsfullt, men om man passer på å få byttet veivhusventilasjonsfilteret (som ikke er en del av normal servicen) så burde det ikke være noe problem. Har selv en slik 320d som er kjørt 125000km nå uten noe problemer. Men for sikkerhets skyld har jeg forsikret meg mot motor og drivverks havari for å kunne ha/kjøre de bilene jeg vil uten bekymringer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...