UM-R Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Hei. Jeg er veldig usikker på om jeg skal sette på M-tech eller M5-pakke fra GS-bildeler. Hvis det blir M5-pakke kommer jeg også til å sette på eksos med 4 rør bak (selv om det ikke gir lyd) og luftinntak i skjermene foran, men m5-pakken er ikke Original m5 (brede skjermer og fanger). Planene er å selge bilen etter hvert.Hva hadde du/dere valg å sette på med tanke på enklere og mer ettertraktet salg i fremtiden?Mao hva gir mest ut av investeringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 orginal m-tech hadde jeg gått for, selv om M5 er drit tøft så tror jeg en m-tech blir lettere å selge, enn M5 replica. Haukefer og UM-R reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Ja +1 til m-tech UM-R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Ingen tvil om at M5 looken ser mye tøffere ut, men da MÅ man kjøre all in med bredere skjermer foran og bak, og det koster . Hadde heller gått for M-Tech med noen carbon detaljer rundt om for å skille seg litt ut, carbon diffuser, leppe foran, bagasje list og nyrer. Eller lakkere i bilens farge for en litt cleanere look. UM-R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Uten tvil M-sport (M-tech sluttet de å kalle det på slutten av 90 tallet ) Særlig hvis du har planer om å selge bilen så ville jeg styrt langt unna M5 optikk, blir bare helt feil på alt som ikke er M5 og iallfall en 525d 177 hester.... UM-R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Uten tvil M-sport (M-tech sluttet de å kalle det på slutten av 90 tallet ) Særlig hvis du har planer om å selge bilen så ville jeg styrt langt unna M5 optikk, blir bare helt feil på alt som ikke er M5 og iallfall en 525d 177 hester.... +1 UM-R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UM-R Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Uten tvil M-sport (M-tech sluttet de å kalle det på slutten av 90 tallet ) Særlig hvis du har planer om å selge bilen så ville jeg styrt langt unna M5 optikk, blir bare helt feil på alt som ikke er M5 og iallfall en 525d 177 hester.... Hadde vel gjort noe med 177Hk hvis jeg gikk for M5, men skjønner godt hva du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Jeg liker M5-fronten godt, men det må for all del være en original støtfanger. Skulle du gjort et avansert prosjekt ville jeg nok satset på M5-front og M-tech bakfanger, men ettersom planen er salg ville jeg gjort det enkelt med M-pakke. UM-R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UM-R Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Takk for svarene! Tror nok jeg går for M-sport Noen som vet hvor det blir billigst med org. M-pakke?event. om det er stor forksjell på uorg og org M-sport deler fra GS-bildeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Jeg kjøpte komplett pakke fra KOED.no og det var originale BMW deler. Koed var rimeligere enn GS bildeler/Schmiedmann da jeg bestilte. Tok litt over ei uke før jeg fikk pakka ettersom den skulle sendes fra tyskland, noe jeg fikk beskjed om da jeg hadde bestilt. UM-R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå