KalMar Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Jeg trenger noen tips til transport middel i et bryllup. Planen var lenge å bruke en BMW veteran, men siden bryllupet er på vinterstid (slutten av Februar) så går ikke dette pga salt.. Har tenkt på snøscooter, eller hest og kjerre. men her er man avhengig at det faktsik er snø og ikke er for kaldt. Så en plan B kan være veldig greit å ha i bakhånd. Så er det noen som har noen andre tips til transport middel jeg kan bruke?? Gjerne en BMW men er åpne for det meste, så kom med forslag av alle slag !! Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Jeg trenger noen tips til transport middel i et bryllup. Planen var lenge å bruke en BMW veteran, men siden bryllupet er på vinterstid (slutten av Februar) så går ikke dette pga salt.. Har tenkt på snøscooter, eller hest og kjerre. men her er man avhengig at det faktsik er snø og ikke er for kaldt. Så en plan B kan være veldig greit å ha i bakhånd. Så er det noen som har noen andre tips til transport middel jeg kan bruke?? Gjerne en BMW men er åpne for det meste, så kom med forslag av alle slag !! Takker på forhånd Kanskje greit å si hvor dette skal foregå, med tanke på om noen vil være behjelpelige? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Er hummer limo i akershus ! Det er gromt Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Er i Aust-agder dette skal foregå, nærmere bestemt Evje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Opp Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Nyere bmw 7 serie bør vel ikke være umulig å oppdrive? Eventuelt en 6- serie grand coupe ? Utrolig lekkre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Det kommer jo helt an på hva slags stil og preferanser dere har, men jeg synes en 7-serie (alternativt 6-serie Gran Coupe) gjør en god figur som bryllupsbil. KrHeLl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Hmmmm.. Se der ja! Noen som hvet hvordan det er å få lånt noe sånt? Hvordan er f.eks Bavaria på utleie? Eller er det noen privat personer som har noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Hva med noe litt mer "femi"? Denne endte vi opp med: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 ikke dum den siste heller! Jeg er åpen for det meste, har selv tenkt på scooter, belte vogn, traktor, eller en mega lei bil som ikke ser ut.. hehe Har også vært inne på å høre med biltema om de har en reklame bil jeg kunne lånt. Dette pga hun mener jeg er ALT for mye på biltema.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Det er fantasien som setter begrensninger og du har jo allerede kommet frem med mange gode forslag. Det enkleste vil nok være å forhøre deg i nærmiljøet om mulighetene for lån/leie av kjøretøy. Hvorvidt din lokale BMW forhandler låner ut biler til den slags ærend vites ikke, men det skader jo ikke å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Jeg bestilte LINCOLN TOWNCAR til mitt, og må si at alle var fornøyde med valget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Finnes en sånn Biltema transporter type 1 eller 2 reklamebil, den stod i butikken jeg jobba i før på Sandnes, Hvor den har blitt av nå vet jeg ikke Du finner vell eier ut ifra skilt nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå