Gå til innhold

19" Style 225m eller 18" CSL Replika på E46?

Eksos
 Share

10 stemmer

1. 1. Hvilke hjul?

• Style 225m
      6
    • CSL Replika
      4

Anbefalte innlegg

Forrige sommerhjul-sesong kjørte jeg rundt med 18" CSL Replika-hjul på bilen min, som jeg egentlig digga! Tøft design, passer bra på bilen, og alt det der... Kom nå nettopp over ett sett med 8/9x19" Style 225m fra E92 som jeg bare måtte kjøpe, men passer de bedre?
Har ingen gode bilder av de nye hjula desverre, bare ett kjapt bilde når de var prøvemontert... Fint om folk kommer med feedback, er usikker selv! 

Originale felger er selvfølgelig ett pluss, samt at de er en tomme større... Men om man ikke tenker på kvalitet? Heller vell mot Style 225m hjula...

Og ett kjapt ekstraspørsmål. hvor stor senterkopp trenger jeg til E92 hjula? Har ikke hjula her, og tenkte å bestille...

post-41043-0-13455600-1390660207_thumb.jpost-41043-0-13752300-1390660214_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv CSL-replika i 19", men jeg synes det blir litt ukomfortabelt og slitsomt. Kan være enig i at det er litt oppbrukt, da veldig mange E46 har det - men det positive er at det tåler tidens tann ganske godt.

Ville selv valgt det settet som har lavest vekt, da det gir mindre slitasje på understell og bedrer respons/kjøregleden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil tro det er en liten forskjell på 18" og 19"... Var vanskelig å kjenne på min lille prøvetur, siden jeg gikk fra 15", og det meste nytt i understellet siden CSL-hjula var montert.... Men mener på den var mer behagelig med 19" og H&R senk, enn med 18" og billige coilovers iallefall, og det på tross av at det var montert runflat på Style 225m hjula... Skal vell bli litt mer behagelig med vanlige dekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir det vell gjerne andre veien, fra 18 til 19... Vil nok bli litt mindre komfort på dårlige veier, men man må vell kanskje lide litt for skjønnheten? Er jo ikke noe jeg ikke kan bytte tilbake ifra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...