Thomaslied Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Da kommer sommeren snikenes! Og da kommer det til felgvalg! Det står nå mellom Csl Replica og BBS RS2! Hva tror dere? VS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaslied Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Det sto CSL felger på bilen før! Men da forrige eier var uheldig og skrapet de litt opp ble bilen solgt kun med vinterfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Ikke noe å lure på! Rs2 ! Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaslied Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Ikke noe å lure på! Rs2 ! Heller litt mot RS2'ene ja ! Er ikke mange som har de Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 RS2 for sure! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Rs2 + E46 = Win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Synes bilen var grisefin med CSLene jeg da. Men hadde nok valgt RS2ene jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaslied Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Jaa! Bilen var lekker med CSL'ene satse på jeg får tak i noen fine RS2 felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Siden jeg hadde CSL felgene på bilen når jeg eide den, så hadde jeg nok valgt RS2 felgene nå. Disse gjør bilen noe mer bøllete, samt at disse er relativt sjeldne til lands kontra CSL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaslied Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Ja er akkurat det er ikke så uvanlig å se CSL'ene på en bmw får se om jeg finner et strøkent sett til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 For en rå bil:) Den er jo ganske perfekt allerede! Riktig motor, men ville vurdert å få tak i brukte originale e46 m3 speil. Har hatt mye felger på e46, men helt klart mest fornøyd med BBS Lemans, de ser store ut, samtidig med at de ikke får bremseskivene til å se for små ut da de har en liten kant innover også. Ta heller å bruk litt ekstra på å kjøpe brukte original felger. GS sine felger er tunge, og husk at 20kg ekstra på hjula tilsvarer 200kg mere i bilen når du skal akselerere og bremse ned. Var jo ganske fine de felgene på første bildene du har lagt ut. En så fin e46 fortjener Eisenmann eller supersprint(Sint lyd). BBS Lemans BBS Rs-gt (Bra kant på disse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaslied Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Harr sett en del på BBS Lemans! Er utrolig fete felger det, men alle har de allerede :/ liker og skille meg litt ut! BBS rs-gt var heeelt rååå!! de likte jeg uteolig godt! - kanskje jeg skulla gått for de! vet du om en side det går ann og bestille felger fra? Som har godt rykte og leverer kjapt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaslied Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå