Larsegutt Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Oppdatert info på trådene Landstreffet blir stor utstilling i mange klasser, samt kjeglekjøring med pokal premiering! - 1.mai Vårtreff:Kristiansund – Kunstisbana. BMW treffkalender: http://bmwccn.no/ai1ec_event/1-mai-vartreff-2/?instance_id=717Facebook event: https://www.facebook.com/events/272734646218357/?fref=ts - BMWCCN Landstreff i Ålesund: 30.Mai – 1.Juni.3 dager med BMW materiell er under planlegging! BMW treff kalender: http://bmwccn.no/ai1ec_event/bmw-ccn-landstreff/?instance_id=720Facebook event: https://www.facebook.com/events/470540936400884/?fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 For min del blir det nok dette og GS-treffet som står på plakaten foreløbig. Noen som har noe mer info om GS-treffet? har bare hørt at det er den 7juni Jeg og noen kompiser fra Tromsø området tenke å ta turen sørover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Står litt på siste side i GS katalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 fått en par kataloger i posten;-), men kontakta de på facebook å da kunne de fortelle at det ville bli lagt ut mer info på facebook sidene deres om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Fy søren for noen premier på E30meet, knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 noen som skal på sommertreffet på Mo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 BMWCCN Østfold arrangerer treff torsdag 1 mai. Vi ønsker velkommen til årlig vårmønstring 1. mai hos BMW Stamsaas i Sarpsborg, som i disse dager feirer ett år! Dette arrangementet er et samarbeid mellom BMW Stamsaas og BMWCCN Østfold. I tidsrommet fra klokken 11 – 14 serveres det grillpølser, boller, brus og kaffe. «buffeten» blir stående. Det vil også bli anledning til å prøvekjøre noen av bilene (dette kan endres om en av nevnte selges i mellomtiden): · BMW i3 · BMW 116i Aut · BMW 316d Touring · BMW 328i Modern Line · BMW Z4 · BMW 520i · BMW 520d · BMW 525d · BMW X6 4,0d (Det er mulig at kjøretidene blir tilpasset etter behov) Representanter for ettermarked og verksted vil være tilstede. Vi oppfordrer våre medlemmer å ta med sine nyvaskede biler!! Det blir utstilling av både nyere og gamle BMW-klassikere! Vi ser frem til å se så mange så mulig av dere. Ta gjerne med familie og venner som er interessert i BMW. Vi håper at været blir like bra som i fjor! Vell møtt!! Hilsen styret i BMWCCN Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Når starter det på Valle hovin egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Møt opp på Valle Hovin Lørdag 3/5 fra kl 11 for BMWCCN sin vårmønstring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Var på BMW CCN Østfold sitt treff i dag. Var noen artige biler der. Her er et bilde av en M635 CSI som vant people's choice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Noen fra Hønefoss som skal bortover til Valle Hovin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Noen fra Drammensområdet som skal innover til Valle da? Jeg tenkte å ta turen, og henger meg gjerne på hvis det er flere som kjører innover sånn i 11-tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Jeg kommer til Valle Hovin ifra Arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Jeg kommer til Valle Hovin ifra Arendal Såpass! Det står det respekt av Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå