ner087 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Akkuratt. 17" skjer ikke. Hehe. Da får vi heller gjøre om litt:) men denne bilen skal ikke senkes mere enn slik den er orginalt så kunne tenkt meg noen felger som fylte hjulbuen litt så det ser litt pent ut uten att det går utover komforten noe veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellhans Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Fin bil jeg har nesten identisk bortsett fra at jeg har panorama soltak og jeg kjøpte den hos samme forhandler. Kjøpte den for noen mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Jasså var det du som stakk av med den:) så bildet på facebook siden til z-automobil. Virker veldig bra. Jeg valgte uten panorama bevist. Lyst interiør i din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Jeg ser bilder av flere biler med kortere girstang enn det som sitter i min bil. Er dette noe man kan bytte enkelt? Kunne godt vært litt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Om du tenker på spaken som er på biler på sportsautomat så er dette mulig, men det er litt mer omfattende enn å bare bytte girspak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellhans Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Jasså var det du som stakk av med den:) så bildet på facebook siden til z-automobil. Virker veldig bra. Jeg valgte uten panorama bevist. Lyst interiør i din? Ja har lyst skinn interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Jepp tenker på den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Meget pen bil ellhans:) grattis du også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Jepp tenker på den her Den er fra en helt annen bil, og vil nok ikke passe i din. Sportsgirspaken til e6x ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellhans Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Ja har lyst skinn interiør Jeg fikk en par feil med den en motorlampe begynte å lyse (ser ut som en motorblokk) og vinduspusseren gikk ikke på normal en og to bare ved spyling og regnsensor. Fikk det fikset på garantien som jeg fikk med bilen. Dem byttet pussermotoren men den ville forsatt ikke gå. Mekanikeren sa at den virka etter at han hadde byttet den, men da jeg skulle kjøre så var det ikke i orden. Skal inn på verksted å få det fiksa i morgen. Alt på garantien gjennom Car Protect. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellhans Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Meget pen bil ellhans:) grattis du også da Grattis til deg også fantastisk fin å kjøre og billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Da er chip på plass. Dette ble en sinnsyk bil etter chip. Ble ca 220hk og 450nm. Dette drar godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Du skulle ventet med chip til du ble lei av motoren. Så chip, da blir du glad på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Synes det er best å være glad fra starten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå