Ellhans Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Da er chip på plass. Dette ble en sinnsyk bil etter chip. Ble ca 220hk og 450nm. Dette drar godt Da er chip på plass. Dette ble en sinnsyk bil etter chip. Ble ca 220hk og 450nm. Dette drar godt Hei igjen hvor fikk du ordna med chip og hva måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Fikset dette på skedsmokorset hos chipsenter norge. Måtte ut med 4000,- hils å referer til meg så kan du få den prisen du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellhans Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Fikset dette på skedsmokorset hos chipsenter norge. Måtte ut med 4000,- hils å referer til meg så kan du få den prisen du også Takk for det, det var jo ikke så ille pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellhans Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Hva sa dem om garanti og ved eu kontroll/service ville det kunne spores at den er chippet. Har du noe navn som jeg kan refere til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Hva sa dem om garanti og ved eu kontroll/service ville det kunne spores at den er chippet. Har du noe navn som jeg kan refere til? Ikke vært snakk om noe garanti, men om det skulle dukke opp noe så er dem veldig behjelpelig med å fikse eventuelle feil.. Dem merker det ikke på eu så sant dem ikke går inn i hjernen og fysisk henter ut data'ene som er der. Hjernen er kun flashet så det Er ikke loddet eller noen ting på den Erik heter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Da er tonede ruter 18% carbon bak og 35%carbon foran og svarte nyrer på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Det er fine modifikasjoner du foretar deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Det er fine modifikasjoner du foretar deg! takk for det otis ikke så mye mer som skal gjøres nå. få på plass litt bedre lydanlegg, få handle noen sommerfelger også skal jeg prøve med hvite angle eyes og leppe på frontfangern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 da er lydanlegget på plass. eller ihvertfall det meste av det. Oslo Bilstereo har montert Gladen ONE 201 Extreme settet + Mosconi Gladen ONE 120.4 forsterker. Ble veldig fornøyd med det settet her, men skal også sette på en forsterker til og bytte ut høyttalerne i taket bak i tillegg, disse også med Glade ONE høyttalere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Bedre sent enn aldri - gratulerer med bmw! Har samme bil selv. Veldig fornøyd. Har selv hatt en "haug" av forskjellig Audi. Angrer ikke på at jeg gikk over til bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Bedre sent enn aldri - gratulerer med bmw! Har samme bil selv. Veldig fornøyd. Har selv hatt en "haug" av forskjellig Audi. Angrer ikke på at jeg gikk over til bmw. Takk for det Ja kjempefin bilen din. var inne på hvit selv men etter og ha sett på ett par og irritert meg grønn over småriper og svarte prikker i lakken tok jeg ikke sjansen min er karbonsort og liker den veldig. blå om dagen. svart da mørket kommer nei ikke angret enda jeg heller. BMW'n er utrolig fin og kjøre. og med chip'n så er den jo en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Fått kodet bort de orange markeringslysene idag. Føler bilen ble mye mindre gubbete uten dem. Blir nok hvite engler neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Spør du meg fjernet du identiteten til hele bilen ved å gjøre det. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Hey! mindre gubbete? Nei nå ble den gubbete Kode om igjen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Etter å ha stått ved siden av 2 like biler med lysene igår så er dem nå kodet tilbake igjen den så mye bredere å sintere ut i fronten med lysene pure_stig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå