Gå til innhold

BMW 520dat e61 M-sport (SELGES!)

ner087
 Share

Anbefalte innlegg

Da er chip på plass. Dette ble en sinnsyk bil etter chip. Ble ca 220hk og 450nm. Dette drar godt :)

Da er chip på plass. Dette ble en sinnsyk bil etter chip. Ble ca 220hk og 450nm. Dette drar godt :)

Hei igjen hvor fikk du ordna med chip og hva måtte du ut med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa dem om garanti og ved eu kontroll/service ville det kunne spores at den er chippet.

Har du noe navn som jeg kan refere til?  8-[

Ikke vært snakk om noe garanti, men om det skulle dukke opp noe så er dem veldig behjelpelig med å fikse eventuelle feil..

Dem merker det ikke på eu så sant dem ikke går inn i hjernen og fysisk henter ut data'ene som er der. Hjernen er kun flashet så det Er ikke loddet eller noen ting på den :) Erik heter jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fine modifikasjoner du foretar deg!

takk for det otis :) ikke så mye mer som skal gjøres nå. få på plass litt bedre lydanlegg, få handle noen sommerfelger også skal jeg prøve med hvite angle eyes og leppe på frontfangern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

da er lydanlegget på plass.

eller ihvertfall det meste av det. Oslo Bilstereo har montert Gladen ONE 201 Extreme settet + Mosconi Gladen ONE 120.4 forsterker.

Ble veldig fornøyd med det settet her, men skal også sette på en forsterker til og bytte ut høyttalerne i taket bak i tillegg, disse også med Glade ONE høyttalere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri - gratulerer med bmw!

Har samme bil selv. Veldig fornøyd.

Har selv hatt en "haug" av forskjellig Audi.

Angrer ikke på at jeg gikk over til bmw. ;)

Takk for det :)

Ja kjempefin bilen din. var inne på hvit selv men etter og ha sett på ett par og irritert meg grønn over småriper og svarte prikker i lakken tok jeg ikke sjansen :P min er karbonsort og liker den veldig. blå om dagen. svart da mørket kommer ;)

nei ikke angret enda jeg heller. BMW'n er utrolig fin og kjøre. og med chip'n så er den jo en drøm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...