JulianK Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 når jeg setter på kjørelysa mine får jeg feilmelding, men har jeg på bare parklys og sånt skjer det ikke noe, og det har også skjedd at lysmodulen har skrudd seg av et parr ganger pgr dette, noe forslag ? er ettermontert xenon Er btw på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Hvilken feilmelding? Hva er det som "ikke skjer noe"? Lysmodulen slår seg vel ikke av i den forstand, men jeg regner med at den ikke gjør det du vil den skal gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Vet ikke hva for noe feilmelding det er, står ikke på norsk og får ikke sett det heller pgr pixel feil. Men det som skjer er at lyset i speedometeret slår seg fort av og på, i det jeg skrur på kjørelys. og det som skjer når lysmodulen klikker er at alt lys i hele bilen svartner, og kjørelysa står på konstant uten at det går ann og endre på det.. skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Høres jo nesten ut som en defekt LCM, har du sjekket den og sett hvordan den ser ut? Det er noen gang problemer med lekkasje i de traktene der, og da kan det råke ille ute med LCM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Prøv og koble tilbake til orginale pærer! Da skal du se att problemet er vekke! frode1976 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Det skal ikke ha noe og si om det er ettermonterte pærer hverken LED eller xenon, uten canbus motstander innebygget eller digitalt xenon kit så vil du kun få feilmelding, men du skriver lys og alt slå seg av osv. så tror nok Otis er inne på noe med muligens defekt LCM .. det er for øvrig også en svakhet på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Har ikke kjøpt noe canbus greier til og mellomkoble, så kan jo være noe av årssaken .. og defekt LCM kan det ikke være da jeg har byttet den 2 ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Har ikke kjøpt noe canbus greier til og mellomkoble, så kan jo være noe av årssaken .. og defekt LCM kan det ikke være da jeg har byttet den 2 ganger.. Trenger ikke nødvendigvis å koble noe i mellom! Tenker på om den som monterte det har klippet i ledninger og kanskje har laget en kortsluttning eller noe sånt! Mye rare koblinger ute å går i biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 gurt anlegen er feilmeldingen du får opp, får det avogtil på min jeg også i forbindelse med ettermontert xenon i hovedlys! feilen er mest sansynlig pgr av dårlige xenon sett, altså i forbindelse med støy og slikt fra xenon ballastene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 .. og defekt LCM kan det ikke være da jeg har byttet den 2 ganger.. Vist du allerede har byttet den 2 ganger, hvorfor skal den ikke kunne bli ødelagt en gang til? Har du fått kodet den til bilen? Er jo bare og montere orginalpærer og se hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Fordi det er litt køddent at de går rett etter hverandre når det er mellom 3mnd mellomrom.. Men om jeg skal ta på orginal pærene, så må jeg jo ta av xenon settet og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Fordi det er litt køddent at de går rett etter hverandre når det er mellom 3mnd mellomrom.. Men om jeg skal ta på orginal pærene, så må jeg jo ta av xenon settet og? Trenger bare å plugge det av, ta ut pæra, sette i orginalpære og plugge på kabelen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Hadde liknende problem med at lysene i dashbordet blinka av og på da jeg skrudde på kjørelys/langlys med ettermontert xenon. Fjernet det for å holde det lovlig, og problemet forsvant. Prøv med originale pærer og se om problemet er der da er mitt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Dårlige bokser er som oftest problemet med vilkårlige feil. Sett på skikkelig bokser fra feks morimoto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Min E39 fikk masse rart for seg med når jeg satte i 35w xenon på nærlys. Kjøpte 15w motstandere og koblet mellom,ingen problemer og har fungert i 2 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå