Moe Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Ah drømmemotor for min del! Har f31 m-sport sjølv..Eg bytta til svarte på min! Sjølv om min er svart, så måtte eg ha svarte griller... På kvit bil er det eit "must" spør du meg.. Eg såg DIYen du henviser til men eg gadd ikkje knote. Gjorde som de anbefalte på merkeverksted. Et rask røsk, så var de ute. Og ja... dei gamle røyk, so skal du ha muligheten til å bytte om igjen, så følg guiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Ikke så farlig, dem bytter for meg på klargjøringa Vipps så var bilen ferdig produsert og sendt til kvalitetskontroll..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Denne ventinga er jo nesten til å bli atal av, får jo ikke gjort noe fornuftig her i det hele tatt, nesten altoppslukende....... Uansett, leverte vinterhjula igår, har IKKE peiling på hvordan det blir men..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Nydelig vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 En liten smakebit på hva jeg har i vente Ankommet og er under klargjøring, mandag er dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Finfin den der altså. Blir vel lite søvn frem til mandag nå tenker jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 M-kit kan jeg anbefale.. hvor bor du ? Selv ordnet det på Bilia Skøyen (stenshagen) Oslo alle garantier intakt.. hva betalte du for vinter felgene og hvilken dim/bredde osv.. og hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Pris på dekk/felger må jeg holde for meg selv siden jeg har innpass i kulissene Men dimmen er 225/45-18 på 8.5x18" Mmmmmm Emmmmmmm-kiiiiiiiiit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Da var a jaggu på plass etter ni ukers venting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Å hvorfor pokker er ikke denne tråden prydet med bilder fra henting, kjøring og i alskens positurer med vinterfelgene på og med et gammelt fabrikkbygg som bakgrunn? Joda, fordi du har hatt bedre ting å gjøre vel, å kjøre din kliss nye F31 Gratulerer med snuppa di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 igjen.......... S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Hm, der stoppet du kjeften min iallfall Å du og du så pen hun er.. Hadde ikke hatt noe imot å kjørt snuppa di (hvis det er lov å si?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Grattis, meget fin F31, og det gjør seg virkelig med den eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Gratulerer med veldig fin og tøff vogn. Gjorde seg både med eksos og sportsgrill. Zito felgene har en veldig fin konkav form på ekene, husker du ET på disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thlian Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Gratulerer med veldig fin og tøff vogn. Gjorde seg både med eksos og sportsgrill. Zito felgene har en veldig fin konkav form på ekene, husker du ET på disse felgene? ET35 på disse, passer helt ypperlig egentlig etter min smak Nesten så jeg angrer på 19" M felgene og ikke gikk for disse i 8,5 og 9,5x19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå