Gå til innhold

2014 F31 320d XDrive AW D-Day - Snuppa er navnet :)

Thlian
 Share

Anbefalte innlegg

Ah drømmemotor for min del! 

Har f31 m-sport sjølv..Eg bytta til svarte på min! Sjølv om min er svart, så måtte eg ha svarte griller... På kvit bil er det eit "must" spør du meg.. Eg såg DIYen du henviser til men eg gadd ikkje knote. Gjorde som de anbefalte på merkeverksted. Et rask røsk, så var de ute. Og ja... dei gamle røyk, so skal du ha muligheten til å bytte om igjen, så følg guiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Denne ventinga er jo nesten til å bli atal av, får jo ikke gjort noe fornuftig her i det hele tatt, nesten altoppslukende.......

Uansett, leverte vinterhjula igår, har IKKE peiling på hvordan det blir men.....

12611137505_428da5519d_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvorfor pokker er ikke denne tråden prydet med bilder fra henting, kjøring og i alskens positurer med vinterfelgene på og med et gammelt fabrikkbygg som bakgrunn? Joda, fordi du har hatt bedre ting å gjøre vel, å kjøre din kliss nye F31 ;) Gratulerer med snuppa di :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med veldig fin og tøff vogn.

Gjorde seg både med eksos og sportsgrill.

Zito felgene har en veldig fin konkav form på ekene, husker du ET på disse felgene?

ET35 på disse, passer helt ypperlig egentlig etter min smak :) Nesten så jeg angrer på 19" M felgene og ikke gikk for disse i 8,5 og 9,5x19 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...